Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Pon 10 Paź, 2016 09:44

Obecny czas: Pon 10 Paź, 2016 09:44
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 433 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 29  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 15 Sty, 2009 13:35 
Witam.
Dzisiaj wzialem sie za wymiane swieczek w moim 2,4 D.
Nie wiem jaki macie problem z 5 swiecą bo ja ją wymienilem w 20 minut.
Rozebralem sobie cały przod autka. Płyn chłodzący sposcilem , plyn od wspomagania do malej buteleczki i caly przodek był juz poza autkiem.
Do 5 świeczki dostałem sie z prawej strony od paska zwykłym kluczem płaskiem 12 - ką.
Mały problem miałem zakręcić nakrętkę na świece ale z pomocą przyszedł mi długopis magnetyczny, wprowadziłem nakrętkę magnesem i palcem załapałem.

Pomimo iż swieczki wymienione nie moge odpalić autka. Jak pociągne to pali na strzała.

Powiedzcie mi jakie powinno być napięcie V na świeczkach w momencie grzania świec.
Ja mam około 8 V na każdej świecy. Pociągnąłem kabelek bezpośrednio z akumulatora na 1 świece , zagrzałem i tak nie odpalił.
Mopże jakieś pomysły.


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 16 Sty, 2009 21:38 
Offline
Sponsor 2013

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 15:25
Posty: 5742
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Medale: 2
majtek (1)
Podziękował : 202 razy
Otrzymał podziękowań: 109 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
zylu napisał(a):
Powiedzcie mi jakie powinno być napięcie V na świeczkach w momencie grzania świec.
Ja mam około 8 V na każdej świecy. Pociągnąłem kabelek bezpośrednio z akumulatora na 1 świece , zagrzałem i tak nie odpalił.
Mopże jakieś pomysły.


kolego zaloz nowy temat bo tu za dlugo bedziesz czekal na odpowiedz...

[ Dodano: Pią 16 Sty, 2009 22:43 ]
transporterT4 napisał(a):
Niestety, jeden z węży od pompy - z tego co mi się wydaje to powrót - jest koloru niebieskiego i nie ma jak sprawdzić, oglądałem tylko wąż który idzie przez filtr paliwa do pompy


kolego przezroczysty przewod od paliwa jest powrotny :wink:

_________________
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.
Kupie pomke hamulcowa ze zbiorniczkie bez ABS od TDI.Stan idealny.


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 21 Sty, 2009 15:45 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Wto 13 Sty, 2009 18:05
Posty: 55
Miejscowość: Częstochowa
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: Peugeot Boxer
Silnik: 2.5 td
Sprawa się zaczyna wyjaśniać - nieszczelna pompa, dzisiaj podczas jazdy czuć było w kabinie ropą i po zajrzeniu pod maskę okazało się że pompa jest mokra, z tego co słyszałem i z tego co widaćto chyba uszczelnienie na osi czy jak to tam zwał ;)dam znać jak sytuacja zostanie opanowana ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 24 Sty, 2009 02:22 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Czw 22 Sty, 2009 06:26
Posty: 9
Miejscowość: lubin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
witam,
sprawdź czy czujnik temp wody zimnej czy nie zakłamuje .
ja miałem tak samo jak ty temp. okloło zera to musialem go palic z gazem im cieplej tym lepiej palił . odłącz czujnik widocznu na zdjeciu wyżej zamieczone przez kolege "peters"( u niego jest niebieski a u mnie t4 2,5 tdi jest czarny) . powinien odpalic na pyknięcie .
pozdro


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pon 09 Lut, 2009 23:06 
Ja zrobiłem to tak:
Pierwsze 3 świece odkręca się od dołu, świetnie do tego celu nadają się chińskie klucze, dobrze się wyginają Moza sobie je dopasować :P, 4 świeczkę wykręca się troszkę z dołu troszkę z góry jak wygodnie, warto się zaopatrzyć w plaska 12 oczkowa z grzechotka jest bardzo pomocna przy dokręcaniu świeczek. No i królowa, swiczka nr 5 za pompą, wytworzona legenda wokół tej świecy nie skłania do podejmowania trudu wymiany. Da się ja wymienic, trwa to trochę, dostęp na maxa ch….y ale da się to zrobić. Trzeba odkręcić osłonę paska od pompy wtryskowej, i jest dostęp, plaski klucz 12 i sie odkrenca bez problemu. Żeby odkręcić prąd od tej świeczki należy zdjąć przewód zasilający pompę w paliwo i w wytworzonym miejscu manewrować kluczem 8 (trzeba sobie dobrać odpowiedni)
Żeby wsadzić nowa święcę należy przykręcić lekko listwę prądową i nacelować świeca w otwór, ja wejdzie to najlepiej jakimś wkrętakiem z prawej strony próbować okręcać żeby załapała, jak załapie to potem normalnie plaska 12, potem przewód prądowy dokręcić w świecach nr 3 4 5 i po robocie T4 pali jak głupie! :faja:
Robote zacząłem o 10 skończyłem o 19 ale wymieniłem olej, filtr no i przerwy były :devil:

Warto przy dokręcanu przewodów prądowych( listwa miedziana) styki przelecieć papierem ściernym żeby dobrze szedł prąd. 8-)


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 10 Lut, 2009 19:47 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Czw 05 Cze, 2008 16:53
Posty: 7
Miejscowość: Olsztyn
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Witam
Ostatnio chłopaki z warsztatu mi wymienili 5 (2.4D AAB) swiec akurat nie było mnie przy tym i z tego co mi wiadomo to jeden z wtrysków był odkrecony pompa nie. No ale samochód był dobrze rozebrany (chłodnica rozrzad wymiana paska pompy wtryskowej), a co sie okazło wszystkie 5 swiec było dobre a też miałem problem z odpalaniem przy niskiej temp niebieski dym chodził na 2-3 cylindrach,przestawiona była pompa wtryskowa,a jeździł normalnie(predkosc max 140km/h krótka skrzynia i splanie w normie 7,5-8l/100km predkosc 80-90km/h),swiece miały przebieg 70tys km od kupienia samochodu nie wymieniane wiec mogły miec wiecej,jazda po miescie 20% przebiegu.


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 10 Lut, 2009 21:09 
Offline
Guru
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 04 Sty, 2007 15:56
Posty: 255
Miejscowość: WaĹ‚brzych
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
no własnie o tym pisałem ze jak bym sie jeszcze raz zabierał bo wymiany swieczek to wtryskiwacz wystarczyło by odkręcić i dojście jak złoto


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 10 Lut, 2009 21:39 
No ja kupiłem nowe świeczki, mechanik mówił że jak dobrze pali to nie ma co wymieniać. Mam autko trzeci rok, nawinięte przeze mnie około 80 tys km i cholera wie kiedy te świece były wymieniane, więc skoro je już kupiłem to chętnie bym je wymienił :smile:T4 pali dobrze, nawet na mrozie, zawsze z przyspieszaczem zapłonu. Nawet nagrzany bez przyspieszacza musi obrócić kilka razy silnikiem zanim zapali z przyspieszaczem łapie odrazu. Nie ważne czy zimny, czy ciepły silnik. Wy też tak macie???
Tak sobie czytam ten temat o świecach i kompletuje teorie, by później wymiana poszła szybko i sprawnie :smile:O tym wtrysku to ciekawa sprawa...
Panowie jakie są koszty wymiany rozrządu w 2.4D ? Mam do wymiany rozrząd, klocki hamulcowe i zaciski hamulcowe w bębnach z tyłu bo nie wiem kiedy były ostatnio wymieniane, a nie chce by pewnego pięknego dnia zablokowało mi koło. Mechanik krzyknął mi za całą robotę z częściami ok 1000 zł. Myślicie, że to rozsądna kwota?


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 10 Lut, 2009 21:52 
Offline
Guru
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 04 Sty, 2007 15:56
Posty: 255
Miejscowość: WaĹ‚brzych
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
cena rozsądna jak na taki zestaw


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Mar, 2009 18:35 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Lut, 2008 18:04
Posty: 1041
Miejscowość: Krosno
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Witam

U mnie problem ze świecami się rozwiązał - mianowicie od momentu, jak padł mi akumulator musiałem go wymienić i z wymianą świece grzeje normalnie.

_________________
[color=#0040BF]NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ[/color]


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 01 Mar, 2009 19:53 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 12 Gru, 2007 20:55
Posty: 3407
Miejscowość: Lubuskie
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 20 razy
No i pięknie najprostrze jest najtrudniejsze do znalezienia , czyli aku winny,

BTW trzymasz się :neutral:fajnie że jesteś z nami :mrgreen:

_________________
Zielony kieroVWca


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Mar, 2009 08:51 
Offline
Sponsor 2013

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 15:25
Posty: 5742
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Medale: 2
majtek (1)
Podziękował : 202 razy
Otrzymał podziękowań: 109 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
transporterT4 napisał(a):
Z tego co napisał kolega Peters rozumiem, że przy "delikatnym" łapaniu powietrza problem zaczy na się robić dopiero przy niższych temperaturach? Bo mi zaczęło tak się dziać pierwszy raz jak samochód stał 3 dni a temperatura była w ok. 0 stC


nie koniecznie,u mnie problem pojawial sie juz po okolo 6,8 godz. stania.Obojetnie jaka byla temp. bylo to na jesieni i daleko bylo od mrozow :!:
Ostatnio wyminilem dwie swieczki w 2,4D i ladnie pali ale po dodaniu gazu podczas rozrzuchu, :mrgreen:czasami tez jak by to nazwac szrpnie sobie przy kreceniu ale mi to nie przeszkadza bo wiem ze za chwile zapali :wink:

[ Dodano: Pon 02 Mar, 2009 09:53 ]
a w zime bywa jeszcze gozej bo dochodzi temp.minusowa :shock:

_________________
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.
Kupie pomke hamulcowa ze zbiorniczkie bez ABS od TDI.Stan idealny.


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Mar, 2009 19:00 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Lut, 2008 18:04
Posty: 1041
Miejscowość: Krosno
Podziękował : 12 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Trzymam się - dzięki, że pytasz.

Ostatnio miałem przerwe z forum bo czasu brakowało - troche komplikacji, troche pośpiechu.

_________________
[color=#0040BF]NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ[/color]


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 02 Mar, 2009 23:19 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 12 Gru, 2007 20:55
Posty: 3407
Miejscowość: Lubuskie
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 20 razy
Andrzej_P napisał(a):
Trzymam się - dzięki, że pytasz.

Ostatnio miałem przerwe z forum bo czasu brakowało - troche komplikacji, troche pośpiechu.
To ok bo się martwiłem ale im więcej masz roboty tym mniej czasu na myślenie , w tym przypadku czas goi rany .3m się :wink:

_________________
Zielony kieroVWca


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pon 16 Mar, 2009 18:54 
Offline
Prawie uzależniony

Rejestracja: Sob 08 Lis, 2008 19:46
Posty: 137
Miejscowość: OPOLSKIE
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Witam.
Mój bus pali na strzał, ale od pewnego czasu po odpaleniu puszcza dymka a przez 3 - 4 sekundy pracuje nie na wszystkie cylindry, a jak ruszam to silnikiem szarpie jakby chciał wyskoczyć z auta (poduszki są ok). to wszystko tylko przy ruszaniu na zimnym, przy zmianie kolejnych biegów wszystko idealnie, kolejne ruszanie też już ok.
Czy to mogą być świece? i tak chcę je wymienić (jaką markę polecacie? BOSCH jest dobry?)
Czy raczej jechać do mechaniora na np. sprawdzenie wtrysków?

_________________
NIE DZIADUJ -ZWIĄŻ NA DRUT


Góra
 Profil  
 
 
 [ 433 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 29  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group