Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Pią 13 Gru, 2013 16:20

Obecny czas: Pią 13 Gru, 2013 16:20
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostWysłany: Pią 24 Maj, 2013 11:45 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
na tabliczce znamionowej jest 2800 a w dowodzie 3450 :mrgreen:

widać ktoś się starał rejestrując

jest LT28 org.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 24 Maj, 2013 21:04 
Offline
Prawie uzależniony

Rejestracja: Sob 25 Wrz, 2010 20:12
Posty: 101
Miejscowość: Kalisz
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: Ford Transit
Silnik: 2.4 DualTorq DI
A jak tam postępy z przekładką autka, działasz już coś :?:


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 26 Maj, 2013 09:06 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 05 Lut, 2010 15:53
Posty: 539
Miejscowość: Zielona Góra
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Samochód: kilka
czyli tak jak mówiłem . najlepsze wyjście. pracy od grona będzie a jak kupisz budę po angliku to jeszcze dojdzie spawanie przekładni . . . suma sumarum opłacać sie to będzie w ogólnym rozrachunku bo wiesz co masz.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 28 Maj, 2013 14:59 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Dzięki Panowie za zainteresowanie :jupi:

na chwilę obecną cały czas szukam ramy gdzieś w moich okolicach (niestety wszystko co sensowne to angliki), znalazłem jedną europę ale po dzwonie się okazała

znalazłem jedną w Tychach w maxie na pojedynczym kole ale to parę km jest więc (na chwilę obecną nie jest to mega pilne) może coś trafię bliżej. Bo gdy liczyć koszty transportu ( 600 km) + 3300 za ramę to mam już blisko 5 tyś plnów.

Rozważam jeszcze zakup całego anglika i wykorzystania ramy a resztę rozprzedania na części.

Jeszcze zastanawiam się czy pojedyncza kabina czy może jednak doka. Na pewno to drugie rozwiązanie praktyczniejsze ale i mniejsza ładowność a i pewnie ramę trzeba by przedłużyć.

Orientujecie się jak wygląda sprawa z przedłużeniem ramy? Czy musi to być zrobione przez określoną firmę z papierami czy nie jest to konieczne?


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 28 Maj, 2013 15:34 
Online
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Mar, 2010 11:28
Posty: 927
Miejscowość: Inowrocław, woj.Kujawsko-Pomoskie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Samochód: BMW E46 Compact
Silnik: 316ti
Spytaj się Kolegi z forum co robi autolawetę z przedłużoną ramą: 2-laweta-lt-46-2002-r-2-5-tdi-t12739.html


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 28 Maj, 2013 16:47 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Przeczytałem temat OKTAWIANA i muszę przyznać że eleganckie podejście i zakres wożonej pracy.

Jak znajdę coś konkretnego to wtedy będę mu d.. truł w temacie przedłużenia ramy.

W Radomiu mają dokę 2200 (ale tu znów dochodzą drzwi inna kabina itd itd), ciekaw jestem tylko jak to faktycznie wtedy jest po przeróbce przy wizytach u sąsiadów. Czy jest to sensowne.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 28 Maj, 2013 17:44 
Online
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Mar, 2010 11:28
Posty: 927
Miejscowość: Inowrocław, woj.Kujawsko-Pomoskie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Samochód: BMW E46 Compact
Silnik: 316ti
Doca ma takie same drzwi jak singiel, ona się różni tylko tym że ma 3cie drzwi i dodatkowy rząd siedzeń, po za tym wszystko tak samo jest (chyba że się mylę?!) a i z podwójną kabiną jest mniejsza szansa złamanej ramy. Kupujesz Docę i przedłużasz ramę. Masz w tedy wygodną kabiną (robisz sobie wyrko albo dla ludzi) a ramę robisz na tyle ile chcesz :)

-- Wto 28 Maj, 2013 18:45 --

PS tylko pewnie chodzi Tobie o ilość osób w papierach, to lepiej szukać singla i nie mieć kłopotów-tym bardziej że się nie spieszysz ;)


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 28 Maj, 2013 18:33 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Tak dokładnie przednie drzwi to to samo, jednak podsufitka plastiki wykładzina zapewne są inne, może modułowe, nie wiem jeszcze nie miałem okazji porównać,

nie ukrywam że doka by była zejefajna bo z tyłu robię to co mi potrzeba a z przodu dwa konkretne wygodne miejsca

jednak nurtują mnie dwa pytania:
1. jak to zrobić dobrze i gdzie (temat kolegi OKTAWIANA częściowo rozwiał moje wątpliwości i pewnie w myśl zasady jeśli masz coś zrobić dobrze to zrób to sam :mrgreen:)
2. jak jest podczas wizyty w DE z taką spawaną ramą bo podpytywałem i co człowiek to inna opinia... nie jest to dla mnie jednoznaczne a skoro mam wydać to chcę wydać z głową


generalnie to chyba wolałbym ramę z anglika zarazem z młodszym rocznikiem i swobodą ilości osób... jakoś tematy swapowania tego co nie potrzeba mnie nie bawią.. o_O

na chwilę obecną szukam jakiegoś angola w UK, może coś trafię


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 28 Maj, 2013 20:40 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 05 Lut, 2010 15:53
Posty: 539
Miejscowość: Zielona Góra
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Samochód: kilka
uzbrój się w pieniądze i cierpliwości oraz jeszcze raz pieniądze. Powiem tylko, że ja już kasy nie liczyłem po przekroczeniu 50 000 pln. Teraz z najazdem i resztą na oko to będzie pod 70 000 zł :rotfl::crazy::ble:Sam patrząc na niego nie wiem w co niby są włożone te pieniądze a on dalej nie jest nawet zarejestrowany... :devil:

Mam chociaż 12 nowych opon :D... aa z reszta po co się denerwować.

xD


Jak masz jakieś pytania wal śmiało, w końcu to ja przecierałem szlaki tutaj jeżeli chodzi o konstrukcję z góry skazane na porażkę ...


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 29 Maj, 2013 09:13 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
no to powiem Ci że parę groszy poszło :shock:

czytając Twój pierwszy post w Twoim temacie to aż strach pomyśleć gdybyś zakładał że auto ma być robione według innego kryterium niż cena, na bogato i wypasie :mrgreen:

ale niestety przy takich pracach budżet zawsze jest przekroczony.. i czasami ostatecznie mija się z sensem ekonomicznym chyba, no że ktoś podchodzi do zagadnienia hobbystycznie...

jak coś znajdę będę marudził na pewno :mrgreen:

na chwilę obecną to szukam usilnie informacji czy się ustawia luz na kołach zębatych w rozrządzie czy może jednak nie.... w 2,8 tdi AGK 125 kucy

jak zwykle milion teorii, zawory reguluję co 20 tyś (wolę profilaktykę niż leczenie) tym bardziej że to pikuś ale do kółek nie zaglądałem, a ponoć się powinno, ASO rozkłada ręce bo nie wiedzą a szukać im się nie chce, a niestety wadą tego że LT jest bezawaryjny jest to że nawet nie znam porządnego człowieka który lt-ki wciąga na śniadanie...

może ktoś może podrzucić sprawdzony kontakt


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 29 Maj, 2013 16:05 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 05 Lut, 2010 15:53
Posty: 539
Miejscowość: Zielona Góra
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Samochód: kilka
luz zaworowy reguluje sie co 40 tys km we wszystkich silnikach 2.8 wieczorem będę miał chwilę czasu to wkleje skan z serwisowki vw. jeżeli nie regulujesz zaworów to będzie grzechotal . . . a potem uwali łaski popychaczy w głowicy.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 30 Maj, 2013 12:08 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
zaworki reguluję co 20 tyś bo to w zasadzie 30 minut roboty w tempie ślimaczym więc nie zaszkodzi być na bieżąco, natomiast zagwozdka jest z tym kołem pośrednim które ma regulacje i powinno mieć luz międzyzębny na poziome 0,06 do 0,17 mm a osiowy 0,06 do 0,12 mm

pytanie tylko czy jest sens tam zagladać :wink:

-- Czw 26 Wrz, 2013 23:42 --

Po małej przerwie, ostatnio trochę przypadkiem stałem się posiadaczem ramy LT 35 MAX wersja europejska.

W przyszłym tygodniu ruszam z pracami nad przełożeniem gratów a mojego LT do nowej ramy.


Mam kilka pytań do starych wyjadaczy

Mam średniaka,
Czy trzeba kupować cały wał do maxa czy tylko część? Mam średniaka.
Jakiej długości najazd zrobić?


Góra
 Profil  
 
 
 [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group