Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Pią 13 Gru, 2013 16:20

Obecny czas: Pią 13 Gru, 2013 16:20
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
PostWysłany: Nie 28 Kwi, 2013 16:33 
Offline
Sponsor 2012
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Paź, 2010 19:29
Posty: 849
Miejscowość: łódzkie
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Samochód: Dostawczy
Silnik: Turbo Diesel
Zazdroszczę :twisted: większość lt i sprinterów ma 2 tony :crazy:

_________________
Rozkodowywanie Vin-ów Citroen, info na PW

OPAKOWANIA TEKTUROWE PRODUCENT, info PW


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 28 Kwi, 2013 17:45 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 05 Lut, 2010 15:53
Posty: 539
Miejscowość: Zielona Góra
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Samochód: kilka
Tym lepiej szukaj padaki z silnikiem 2.8 taki łatwiej kupić a nic nie będziesz musiał robić tylko sam silnik przełożysz.

Pytanie co Ty chcesz tą lawetą robić ? jak zarobkowo to tylko autolaweta + przyczepa laweta .

-- 28 Kwi 2013, 2013 18:52 --

mój drugi lt ma na haku oryginalnie 2.8 t i jest to lt 35 :D w 46 będzie 3.5 t


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 28 Kwi, 2013 20:51 
Offline
Prawie uzależniony

Rejestracja: Sob 25 Wrz, 2010 20:12
Posty: 101
Miejscowość: Kalisz
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: Ford Transit
Silnik: 2.4 DualTorq DI
oktawian napisał(a):

mój drugi lt ma na haku oryginalnie 2.8 t i jest to lt 35 :D w 46 będzie 3.5 t


To masz jeszcze jakiegoś oprócz 46? Jak tak to jest gdziesc na forum?


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 28 Kwi, 2013 20:59 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 05 Lut, 2010 15:53
Posty: 539
Miejscowość: Zielona Góra
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Samochód: kilka
post192080.html#p192080


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pon 29 Kwi, 2013 20:13 
Online
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Mar, 2010 11:28
Posty: 927
Miejscowość: Inowrocław, woj.Kujawsko-Pomoskie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Samochód: BMW E46 Compact
Silnik: 316ti
A może takiego Merolka ;) http://tablica.pl/oferta/autolaweta-spr ... e2315;r:;s:
Z innej strony ciekawe autko, idealne na do odrestaurowania i do przewozu jakiegoś zabytku na zloty.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pon 29 Kwi, 2013 20:31 
Offline
Prawie uzależniony

Rejestracja: Sob 25 Wrz, 2010 20:12
Posty: 101
Miejscowość: Kalisz
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: Ford Transit
Silnik: 2.4 DualTorq DI
kat825 napisał(a):
A może takiego Merolka ;) http://tablica.pl/oferta/autolaweta-spr ... e2315;r:;s:
Z innej strony ciekawe autko, idealne na do odrestaurowania i do przewozu jakiegoś zabytku na zloty.


No taki sprzęcik odrestaurowac to bardzo fajna sprawa, ale niestety to wymaga dużo poświęconego czasu i i oczywiście dużo wolnej kaski, a kolega Krispin Back szuka w miarę taniego autka do pracy :wink:

Ale jak sobie pomyśle że wiozę taka lawetką np W123 Coupe, ach piękna sprawa :grin:


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pon 29 Kwi, 2013 21:29 
Online
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Mar, 2010 11:28
Posty: 927
Miejscowość: Inowrocław, woj.Kujawsko-Pomoskie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Samochód: BMW E46 Compact
Silnik: 316ti
Albo W123 cabrio lub starego SL R107 :), a o gullwingu nie wspomnę :)


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pon 29 Kwi, 2013 21:45 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
ostatnio "odbudowywałem" bardziej współczesne auto więc chwila przerwy jak najbardziej wskazana ;D roboty i kasy nieporównywalnie mniej jak przy klasyku ale tak się zmieniło


kupione wyglądało tak

Image

a obecnie w białym macie prezentuje się tak

Image



jak na razie jestem w czarnej d... z tematem lawety.... szukam i szukam ale jak widać łatwo nie będzie, znalazłm fajnego ducato ale bez papierów, jak by nie stanąć to du.a z tyłu


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pon 29 Kwi, 2013 21:57 
Online
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Mar, 2010 11:28
Posty: 927
Miejscowość: Inowrocław, woj.Kujawsko-Pomoskie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Samochód: BMW E46 Compact
Silnik: 316ti
to poszukaj dawce na papiery ;)


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 02 Maj, 2013 06:41 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 05 Lut, 2010 15:53
Posty: 539
Miejscowość: Zielona Góra
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Samochód: kilka
Tak tylko musi znaleźć papiery z wersji maxi czyli na kołach 16 żeby to miało jakąś sensowną ładowność.

Jak coś to mam papiery z ducato ale ładowność tam jest koło 1100 kg ...


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 08 Maj, 2013 21:52 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Dzięki Panowie za rady. Obejrzałem ok 15 aut i wszelakie ducato, jumper, boxer to wielkie siedliska rdzy, że już o sztywności ramy nie wspomnę.

Niestety LT i Sprinter dostępne w interesującym mnie przedziale cenowym także pozostawiają wiele do życzenia.

Więc jednoznacznie i definitywnie decyduję się na zakup ramy od LT maxa i przełożenie gratów z mojego busa.

Jakby ktoś miał na sprzedaż takową ramę czekam na informację.

I jeszcze jedno pytanie do znawców czy rama z kabiną będzie taka sama w sprinterze i lt ? Czy są jakieś wyraźne różnice? Bo wiadomo przód , drzwi i błotniki są inne


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 09 Maj, 2013 03:47 
Offline
Prawie uzależniony

Rejestracja: Sob 25 Wrz, 2010 20:12
Posty: 101
Miejscowość: Kalisz
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: Ford Transit
Silnik: 2.4 DualTorq DI
Ano z tymi trojaczkami już tak jest że są wyjechane :lol: A jeszcze jedno czy do tej max ramy chcesz papiery też od swojego brac bo jeśli tak to wyjdzie Ci mała ładownośc :/ Co do tej ramy to są takie same, ostatnio widziałem LT-ka z silnikiem 2.9 ze Sprintera przełożonym :grin:


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 09 Maj, 2013 05:32 
Offline
Sługa Cienia

Rejestracja: Pon 26 Lip, 2010 19:01
Posty: 95
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Sama rama i gołą szoferka jest taka sama.Różnice są od drzwi no i cały przód.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 10 Maj, 2013 21:05 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
zatem dobre wieści szukam też sprintera

w poniedziałek jadę oglądać jeną od LT

a u siebie w papiren mam na DMC 3450 ładowność 1450 i hak 2500


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 11 Maj, 2013 15:59 
Offline
Prawie uzależniony

Rejestracja: Sob 25 Wrz, 2010 20:12
Posty: 101
Miejscowość: Kalisz
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: Ford Transit
Silnik: 2.4 DualTorq DI
KRYSPIN BACK napisał(a):
zatem dobre wieści szukam też sprintera

w poniedziałek jadę oglądać jeną od LT

a u siebie w papiren mam na DMC 3450 ładowność 1450 i hak 2500


Ooooo to też jakoś dziwnnie masz bo LT 28 2800kg a LT 35 3500kg czy tam 3450-3490kg zależy jak kto tam ma, heh nie wiem jak LT ale Sprintery 2xx w większości były 2800kg ale były również 2590kg, a wracając do Ciebie to może już kiedyś autko miało jakąś przekładkę :devil: a to 28 to masz też w papierach czy tylko oznaczenia na aucie :?: :?: :?: A te 2500kg na haku to przydatna rzecz przy ciąganiu autek bo dużo dzisiejszych aut waży 1600-1800kg :smile:


Góra
 Profil  
 
 
 [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group