Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Pią 13 Gru, 2013 16:20

Obecny czas: Pią 13 Gru, 2013 16:20
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
PostWysłany: Czw 25 Kwi, 2013 21:37 
Offline
Ekspert

Rejestracja: Sob 28 Lis, 2009 17:48
Posty: 344
Miejscowość: wrc
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy
silnik TDI to padlina ostatnia, zwykły TD lub jtd w nowszych ale nigdy nie TDI,


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 25 Kwi, 2013 22:08 
Online
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Mar, 2010 11:28
Posty: 927
Miejscowość: Inowrocław, woj.Kujawsko-Pomoskie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Samochód: BMW E46 Compact
Silnik: 316ti
ja bym chyba brał na twoim miejscu tego 3 osiowca. Chyba najlepsza opcja jako auto laweta z przednim napędem, masz ciężar rozłożony na 3 osie i przód mniej dostaje po du...pie. No i ma silnik JTD, tylko szkoda że praktycznie golas. Chociaż mniej rzeczy może się popsuć. No i przy 3 osiach pewnie paka min 6 metrów, i na haku też pewnie dużo ma kg.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 26 Kwi, 2013 21:10 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
wojtii napisał(a):
silnik TDI to padlina ostatnia, zwykły TD lub jtd w nowszych ale nigdy nie TDI,



dlaczego, czym sie rózni od td


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 27 Kwi, 2013 06:00 
Offline
Prawie uzależniony

Rejestracja: Sob 25 Wrz, 2010 20:12
Posty: 101
Miejscowość: Kalisz
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: Ford Transit
Silnik: 2.4 DualTorq DI
U nas w firmie jak były 2 Ducata 1.9d i 2.5d to straszne padła, silniki się porozpadały, został się jeszcze Boxer 2.8HDI, skrzynia w nim padała ale motor ciągnie jeszcze bez większych problemów


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 27 Kwi, 2013 07:02 
Offline
Sługa Cienia

Rejestracja: Pon 26 Lip, 2010 19:01
Posty: 95
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Ja miałem ducato 2.5 tdi i złego słowa na niego nie powiem.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 27 Kwi, 2013 10:23 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 05 Lut, 2010 15:53
Posty: 539
Miejscowość: Zielona Góra
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Samochód: kilka
Tak, tak weź tego z 3 osiami :D:rotfl:

Zobacz tylko jaka jest długość między osiami i jaki to długi zwis ma... tragedia tym już się jechać nie da. Latem może i jeszcze, ale zimą ...

Z własnego doświadczenia wiem... jak na lawetę cokolwiek to tylko max rozstaw osi, nie daj boże gotowej nie kupuj bo to się zawsze źle kończy. I tylko sprinter lub lt... no chyba, że chcesz maluchy wozić to inna bajka.

Dorwij samą ramę z papierami i poprzekładaj wszystko. Napracujesz się, kasa wyjdzie podobna, ale będziesz wiedział co masz.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 27 Kwi, 2013 15:22 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
byłem dzisiaj oglądałem ducato 99 2,5 td :shock::shock::shock:

i się wyleczyłem szybciutko z tego auta, rama z dziurami wielkości od złotówki do pięści nawet, belki poprzeczne pognite, rama od spodu także z dziurami, generalnie masakra jakaś, to mój lt jest igła przy tym gniocie...

pomału zaczynam tracić chęci na zakup auta pod lawetę.... :roll:


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 27 Kwi, 2013 15:35 
Offline
Sponsor 2012
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Paź, 2010 19:29
Posty: 849
Miejscowość: łódzkie
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Samochód: Dostawczy
Silnik: Turbo Diesel
Dlatego warto rozejrzeć się za wózkiem na ramie (LT, Sprinter, Transit, Daily). I tak jak piszą poprzednicy weź na max rozstawie osi, a nie krótki z wielkim zwisem.

_________________
Rozkodowywanie Vin-ów Citroen, info na PW

OPAKOWANIA TEKTUROWE PRODUCENT, info PW


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 27 Kwi, 2013 17:53 
Offline
Prawie uzależniony

Rejestracja: Sob 25 Wrz, 2010 20:12
Posty: 101
Miejscowość: Kalisz
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: Ford Transit
Silnik: 2.4 DualTorq DI
Z doświadczenia ziomków z branży wiem że tylko Sprinter lub LT w max ramie, z własnego doświadczenia busa blaszaka to też wiem że Sprinter no już ewentualnie po cięciach kosztów to Transit bo jeżdze i jakoś się kula ale pozostawia do życzenia, ale napewno nie trojaczki; tandeta wykonania, przedni napęd pod załadunkiem porażka, mega korozja ( nie tylko powierzchowna blacha jak w Sprintku/LT-ku) kiepskie silniki


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 27 Kwi, 2013 18:24 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 05 Lut, 2010 15:53
Posty: 539
Miejscowość: Zielona Góra
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Samochód: kilka
Będę na 2 dziupli to zrobię zdjęcia lt i ducato, które miałem przekładać na lawetę ... :rotfl:


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 28 Kwi, 2013 06:06 
Offline
Ekspert

Rejestracja: Sob 28 Lis, 2009 17:48
Posty: 344
Miejscowość: wrc
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy
LisTruck napisał(a):
Z doświadczenia ziomków z branży wiem że tylko Sprinter lub LT w max ramie, z własnego doświadczenia busa blaszaka to też wiem że Sprinter no już ewentualnie po cięciach kosztów to Transit bo jeżdze i jakoś się kula ale pozostawia do życzenia, ale napewno nie trojaczki; tandeta wykonania, przedni napęd pod załadunkiem porażka, mega korozja ( nie tylko powierzchowna blacha jak w Sprintku/LT-ku) kiepskie silniki

oraz w niezawodnym sprinterze,gnijące ramy, przełamane za kabiną:))


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 28 Kwi, 2013 06:15 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 05 Lut, 2010 15:53
Posty: 539
Miejscowość: Zielona Góra
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Samochód: kilka
Ten problem ma i sprinter i lt i nie tyle gnijące co przeładowane sztuki to mają ...

najczęściej jest to w ramie na bliźniaku ;Dz serii wrzuiłem 3 t na pakę a przez przejazdy kolejowe grzeje z całą prędkością ... ile fabryka.

I tada ! mamy potem łuk a nie ramę...

:rotfl:


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 28 Kwi, 2013 09:42 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Jak widać zawsze zdania będa podzielone na sprzęt DE i PSA ale w tym wieku aut to i tak zależy wszystko od tego na co się trafi. Nie ukrywam że obiektywnie stwierdzając w LT/Sprinter jest więcej miejsca w kabinie i jakoś wg. mnie przyjemniej ale wiadomo to ma zarabiać a nie wyglądać.

Po bardziej wnikliwym rekonesansie rynku i obejrzeniu kilku aut po pierwsze stwierdziłem że sprzedanie mojego busa za 10 tys to mega maksymalne nieporozumienie (licząc szybko z grubsza po sprzedaży go na części to wychodzi około 18 tys że jest wart) i że jednak będę dążył do rozwiązania tematu auta pod najazd w formie zakupu ramy i przełożenia bebechów ze swojego auta.

Czy możecie podpowiedzieć gdzie szukać oprócz allegro takiej ramy?
Allegro wiadomo trzeba siąść i wykonać parę telefonów, ale może macie (skoro siedzicie w temacie busów od lat) jakieś swoje źródła części??

Jeszcze myślałem o rozwiązaniu następującym tj.
- obrobienie obecnego blaszaka średniaka
- zrobienie E do B
- zakup lawety

Jakie wg. was takie rozwiązanie ma wady?
wiadomo potrzebny viatol, co jeszcze


I jeszcze proszę o jedną radę ponieważ jak już coś robić to robić z głową i może warto bardziej kupić anglika 2,5 tdi przerobić, niż upychać 2,8 tdi AGK.
Jakie bolączki i wady posiada silnik 2,8 TDI 125 km AGK ??
Ogólnie dużo osób mnie straszyło że to dziadostwo. Osobiście kupiłem auto jak miało 343 tys km, dzisiaj ma 425 tys km i po za termostatem i naprawą napinacza + regulacje zaworów co 20 tyś nie dolega mu nic. Pali od strzała w nawet największe mrozy powyżej -20 a spalanie na trasie z prędkościami do 100 km/h z ładunkiem 1,5 t wychodzi poniżej 9 litrów. Jeździ na syntetyku 5w30 texaco i od wymiany do wymiany 10 tyś można nie zaglądać na bagnet.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 28 Kwi, 2013 12:07 
Offline
Sponsor 2012
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Paź, 2010 19:29
Posty: 849
Miejscowość: łódzkie
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Samochód: Dostawczy
Silnik: Turbo Diesel
Jeżeli chcesz wozić tylko 1 auto i ze swojego jesteś zadowolony to zakładaj hak i kup przyczepę. Oczywiście prawo jazdy też zrób ;D

_________________
Rozkodowywanie Vin-ów Citroen, info na PW

OPAKOWANIA TEKTUROWE PRODUCENT, info PW


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 28 Kwi, 2013 14:14 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
hak jest i 2,5 T na haku ;D


oktawian napisał(a):
Będę na 2 dziupli to zrobię zdjęcia lt i ducato, które miałem przekładać na lawetę ... :rotfl:


czekamy czekamy :mrgreen:


Góra
 Profil  
 
 
 [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group