Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Śro 04 Mar, 2015 02:29

Obecny czas: Śro 04 Mar, 2015 02:29
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 327 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Następna
Autor Wiadomość
PostWysłany: Wto 15 Mar, 2011 19:20 
Offline
Uzależniony

Rejestracja: Sob 26 Lip, 2008 19:17
Posty: 155
Miejscowość: opolskie
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
miśki napiszcie mi coś o silniku 2.2 hdi z cytryny. chodzi o rocznik 2005 na starej budzie. co to za motor ile wytrzymuje i jaka awaryjność .bo merca chyba nie będe kleił.czekam na wszelkie informacje. dzięki.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 16 Mar, 2011 11:46 
Offline
Guru

Rejestracja: Czw 27 Wrz, 2007 09:35
Posty: 275
Miejscowość: kujawy
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
przy sterowanym elektrycznie się nie odważę


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 17 Mar, 2011 07:48 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pon 19 Lip, 2010 18:06
Posty: 17
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: jumper
Silnik: 3.0 hdi
w sumie to nie testowałem ale podobno jest to sprawdzone rozwiązanie w iveco i ducato wiec w naszych cytrynach 3.0 tez powinno działać





swoja droga muszę znów pochwalić aso citroena , wymoderowano wymieniali płyn hamulcowy tylko zapomnieli przepompować tez sprzęgło. wczoraj spuściłem z przewodu od wysprzeglika to po 82tys km był czarny jak smoła

potem narzekamy ze skrzynie lecą

po wymianie zmiana biegów jest o niebo lepsza ale niestety synchronizatory 3i 4 biegu dostały po dupie


Ostatnio edytowany przez Sterciu, Pią 16 Mar, 2012 19:04, edytowano w sumie 1 raz
wulgaryzmy


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 17 Mar, 2011 11:16 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Lis, 2009 20:49
Posty: 597
Miejscowość: LUBIN
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy
Samochód: Fiat Scudo
Silnik: 2,0 Multi Jet 140km
jozekrjrj - ja już nie rozumiem tego aso Citroena biorą taki hajs a tak pied.... robotę.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pon 21 Mar, 2011 18:37 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 03 Maj, 2007 09:13
Posty: 2605
Miejscowość: Kolbuszowa
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 15 razy
350 000 km - wymieniony silnik. Auto Jeździ. Silnik kupiony po pieniądzach - z Iveco za 4000 zł z osprzętem. Ździercy na allegro cenią 7000 zł za słupek i 12 000 za kompletny.

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 22 Mar, 2011 07:19 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pon 19 Lip, 2010 18:06
Posty: 17
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: jumper
Silnik: 3.0 hdi
to juz nie chodzi o aso citroena tylko o wszystkie aso

ceny z kosmosu wiedza żadna :crazy:

to samo jest z warsztatami

już nie wiem gdzie serwisować

robił bym samemu ale juz mi sie nie chce babrać w smarach olejach itp , nie mam oprogramowania do cytryny no i chyba najważniejsze to ze nie mam gdzie


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 22 Mar, 2011 08:24 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Lis, 2009 20:49
Posty: 597
Miejscowość: LUBIN
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 16 razy
Samochód: Fiat Scudo
Silnik: 2,0 Multi Jet 140km
jozekrjrj - a patrzyłeś w polecanych warsztatach na forum z Twojej okolicy :?:


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 22 Mar, 2011 13:53 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pon 19 Lip, 2010 18:06
Posty: 17
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: jumper
Silnik: 3.0 hdi
Dziś wywaliło CE pojechałem do ARKABUS specjalizacja Iveco Ducato podpięli kompa i oczywiście potwierdziły się moje przypuszczenia

pupy dał EGR

zdecydowałem się jednak na zaślepienie i czyszczenie a jest co czyścic


tak wygląda kolektor dolotowy dzięki naszym kochanym EGR :(


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 22 Mar, 2011 14:20 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Sob 11 Lis, 2006 14:39
Posty: 69
Miejscowość: dolnośląskie
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: Boxer l3h2
Silnik: 2.2 hdi 120psi
Ile wołają za zaślepienie EGR ? Chyba muszą też kompa oszukać

_________________
Jak ma się coś zepsuć to i tak się zepsuje


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 22 Mar, 2011 16:40 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pon 19 Lip, 2010 18:06
Posty: 17
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: jumper
Silnik: 3.0 hdi
mi zawołali 400+vat


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 23 Mar, 2011 13:19 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pon 19 Lip, 2010 18:06
Posty: 17
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: jumper
Silnik: 3.0 hdi
samochód odebrany problem z egr rozwiązany w 90%

zawór wyczyszczony rozruszany
zaślepiony
wyczyszczony kolektor dolotowy

niestety nadal świeci sie CE powód czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym


Samochód stał się żwawszy na niższych obrotach , po przejechani się z kompem diagnostycznym mimo błędu wszystkie parametry trzyma właściwe tak jakby nie miało to żadnego wpływu

wiec jeżeli komuś nie przeszkadza świecąca się kontrolka to polecam


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 26 Mar, 2011 18:29 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 03 Maj, 2007 09:13
Posty: 2605
Miejscowość: Kolbuszowa
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 15 razy
Identycznie wyglądał kolektor w silniku który poszedł na szrot. Motor z Iveco wyglądał o niebo lepiej.

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 27 Mar, 2011 08:56 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pon 19 Lip, 2010 18:06
Posty: 17
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: jumper
Silnik: 3.0 hdi
podobno lepiej wygląda w egzemplarzach które jeżdżą tylko trasy


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 08 Maj, 2011 07:16 
Offline
Guru

Rejestracja: Czw 27 Wrz, 2007 09:35
Posty: 275
Miejscowość: kujawy
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
wczoraj zgadałem się z facetem ktory ma silnik 2,2 120 ps .
najechane 350 tyś km

po 300wymiana kompletu sprzęgla z kołem zam. [4000zl]
wymienil 4 zawory egr zawory przy pompie wtrysk.
a tak cala reszta bezproblemowo.

no u mnie auto przy 175 tyś km coś brzęczy przy prawym kole[jak lekko naciskam hamulec to na chwilę przestaje] może docisk, lozysko -na tych dziurach co są teraz to bym się nie denerwowal.
jutro wstawiam na kanal.

no mechanik stwierdzil ze wszystko ok
no to jezdzimy dalej, pewnie amorki są wymęczone.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 14 Maj, 2011 19:51 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pon 19 Lip, 2010 18:06
Posty: 17
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: jumper
Silnik: 3.0 hdi
85000km wymienione sprzęgło

tarcza dobra
docisk przyjarany i rozwalone słoneczko

+ poduszka pod skrzynia

+ 2 regeneracja rozrusznika


Góra
 Profil  
 
 
 [ 327 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group