Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Śro 11 Gru, 2013 04:19

Obecny czas: Śro 11 Gru, 2013 04:19
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostWysłany: Czw 08 Lis, 2012 21:02 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Nie 08 Lis, 2009 10:14
Posty: 35
Miejscowość: Zach-Pomorskie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Witam
Wyszlo tak ze potrzebny mi bus i dlatego prosze o kilka wskazowek przed zakupem.Nie chce zasmiecac forum bo takich tematow jest juz troche dlatego bede pisal zwiezle.
Cena Max 10tys zl.
Kilometry rocznie okolo 15000km
Ladunki max do 1000kg
Blaszak krotki,moze raz wysoki
Silnik bez turbo bo nie potrzebuje ganiac po autostradach.
Prosty i silny wol roboczy.
Prosze nie myslec ze szukam nowego busa za 10tys,chce cos co jest po prostu malo awaryjne.
W glowie mam Transita(do 2000r),Boxera lub cos z jego blizniakow oraz T4 ale czasami patrze tez na Sprintera 208
Jak ktos moze udzielic jakis porad to bede wdzieczny bo co dwie glowy to nie jedna.

Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 08 Lis, 2012 21:56 
Offline
Ekspert

Rejestracja: Sob 28 Lis, 2009 17:48
Posty: 344
Miejscowość: wrc
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy
tylko jedna zasada,kup tego który bedzie w najlepszym stanie technicznym i wizualnym:)
a bedziesz zadowolony


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 08 Lis, 2012 22:26 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Nie 08 Lis, 2009 10:14
Posty: 35
Miejscowość: Zach-Pomorskie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Witam
Tu sie z toba zgodze ale nie do konca gdyz za bardzo odpicowanego tez nie chce bo to raczej wyszykowane na sprzedaz bedzie.Zreszta chodzi mi bardziej o wady i zalety mechaniczne tych samochodow gdyz z blacha dam sobie rade jak trzeba bedzie cos zrobic.
Chodzi mi o auto malo awaryjne na pierwszym miejscu i dlatego chcialem i chce posluchac opinii tez innych kolegow z forum.
Najbardziej widze chyba w tej roli Transita ale poczekam jeszcze na opinie.

Dzieki za odpowiedz


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 08 Lis, 2012 22:32 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Lut, 2008 22:01
Posty: 3455
Miejscowość: wrzesnia
Podziękował : 19 razy
Otrzymał podziękowań: 98 razy
Silnik: ACV--->AXL
ja z transita byłem bardzo zadowolony, więcej zalet niż wad.jedyne co było uciążliwe to jazda zimą na pusto .powyżej 98 roku transit ma rozrusznik z przekładnią i lepszy alternator to usprawniono jeśli chodzi o starsze roczniki.

_________________
Admin


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 08 Lis, 2012 22:47 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Nie 08 Lis, 2009 10:14
Posty: 35
Miejscowość: Zach-Pomorskie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
4transporter napisał(a):
ja z transita byłem bardzo zadowolony, więcej zalet niż wad.jedyne co było uciążliwe to jazda zimą na pusto .powyżej 98 roku transit ma rozrusznik z przekładnią i lepszy alternator to usprawniono jeśli chodzi o starsze roczniki.


Dzieki za cena porade.Z ta jazda zima to juz troche czytalem ale mozna zawsze wsadzic cos na pake w okresie zimy.Pozatym nie bede robil nie wiadomo ile km zima wiec to raczej nie bedzie problem.Czy w transicie byly dwa silniki bez turbiny o mocy 69 i 76KM?,jezeli tak to czy jeden jest lepszy od drugiego?

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 08 Lis, 2012 22:52 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Lut, 2008 22:01
Posty: 3455
Miejscowość: wrzesnia
Podziękował : 19 razy
Otrzymał podziękowań: 98 razy
Silnik: ACV--->AXL
różnica jest tylko we wtryskach i pompie.generalnie niezniszczalne .

_________________
Admin


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 08 Lis, 2012 22:59 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Nie 08 Lis, 2009 10:14
Posty: 35
Miejscowość: Zach-Pomorskie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
a jak ze spalaniem w takim zwyklym kopciuchu bez turbo?Mysle o pustym bo z zaladowanym do roznie moze byc.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 08 Lis, 2012 23:05 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Lut, 2008 22:01
Posty: 3455
Miejscowość: wrzesnia
Podziękował : 19 razy
Otrzymał podziękowań: 98 razy
Silnik: ACV--->AXL
zawsze jeździłem w 9 osób ,i nigdy się spalaniem nie przejmowałem .miałem wersję krótką i długą ( niską oraz raz podwyższaną-----> bo miałem trzy transity) i więcej niż 8/100 nie paliły.

_________________
Admin


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 08 Lis, 2012 23:15 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Nie 08 Lis, 2009 10:14
Posty: 35
Miejscowość: Zach-Pomorskie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
a wiesz moze jaka jest dlugosc i szerokosc paki w krotkim transicie?Ja mysle raczej o krotkim a z wysokoscia to jak juz sie trafi.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 09 Lis, 2012 17:23 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Lut, 2008 22:01
Posty: 3455
Miejscowość: wrzesnia
Podziękował : 19 razy
Otrzymał podziękowań: 98 razy
Silnik: ACV--->AXL
2 tysiąclitrowe baniaki na paletach wchodziły bez problemu

_________________
Admin


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 09 Lis, 2012 18:06 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Mar, 2010 11:28
Posty: 924
Miejscowość: Inowrocław, woj.Kujawsko-Pomoskie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Samochód: BMW E46 Compact
Silnik: 316ti
VW LT, stary kanciak, z silnikiem 2.4d/td, można za 1/2 tej kwoty dostać z ostatniego wypustu, plus z 2 tysie na podszykowanie i masz auto nie do zajechania, pakowne, i parę groszy zostanie w kieszeni.

http://otomoto.pl/volkswagen-lt-28-T3337830.html
http://otomoto.pl/volkswagen-lt28-2-4-d ... 40172.html
http://otomoto.pl/volkswagen-lt-28-2-5s ... 25164.html tu nowszy


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 09 Lis, 2012 18:26 
Offline
Sponsor 2012 2013

Rejestracja: Pią 02 Lut, 2007 21:20
Posty: 3289
Miejscowość: Łochów
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 25 razy
Otrzymał podziękowań: 20 razy
Samochód: Partner, T4,T5
Silnik: 1.4B/LPG, 2,5TDI
Tranzystor z ostatniego wypustu i będziesz go chwalił po wszystkie czasy. Nie do za...bania tona na pace i 2 na haku i dalej jedzie. Jedyny mankament to blacha ale reparatuki sa tanie. A jak nie to pianka,szpachla i farba w szpraju :grin:

_________________
VW jest bogiem, T5 nałogiem, TDI zabawą, a 4 motion podstawą.

Sprzedam opony 13' letnie, 15' zimowe i 16'C letnie (na jeden sezon), oraz sworzeń dolny do T4 2.4D


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 09 Lis, 2012 19:18 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Nie 08 Lis, 2009 10:14
Posty: 35
Miejscowość: Zach-Pomorskie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
kat825 napisał(a):
VW LT, stary kanciak, z silnikiem 2.4d/td, można za 1/2 tej kwoty dostać z ostatniego wypustu, plus z 2 tysie na podszykowanie i masz auto nie do zajechania, pakowne, i parę groszy zostanie w kieszeni.

http://otomoto.pl/volkswagen-lt-28-T3337830.html
http://otomoto.pl/volkswagen-lt28-2-4-d ... 40172.html
http://otomoto.pl/volkswagen-lt-28-2-5s ... 25164.html tu nowszy


Witam

Czy ten silnik 2.4 to ten sam co byl montowany w T4?

Pozdrawiaml

-- 9 Lis 2012, 2012 20:28 --

TDI syncro napisał(a):
Tranzystor z ostatniego wypustu i będziesz go chwalił po wszystkie czasy. Nie do za...bania tona na pace i 2 na haku i dalej jedzie. Jedyny mankament to blacha ale reparatuki sa tanie. A jak nie to pianka,szpachla i farba w szpraju :grin:


Witam

Ostatni wypust czyli cos pomiedzy 1998-2000?
Interesuje mnie czy jest odczuwalna roznica w mocy pomiedzy 69KM a 76KM,czy nastawiac sie na zakup mocniejszego czy poprostu szukac cos zadbanego z obojetnie jakim silnikiem.Tak jak mowilem zadnych gabarytow wozic nie bede ale fajnie miec kilka koni wiecej.
Jakos przemawia do mnie Tranzyt pomimo ze najpiekniejszy nie jest.Mialem okazje jezdzenia kilkoma dawno temu i powiem ze nigdy mnie nie zawiodly.Kolega pisal jeszcze o starym LT wiec poczytam co to za maszyna gdyz nigdy raczej takim nie jezdzilem.

Pozdrawiam

-- 9 Lis 2012, 2012 20:43 --

Zapomnialem napisac ze ostatnio bylem odwiedzic znajomego co pracuje w strazy i widzialem tam Transita oraz Boxera oba w benzynie z przebiegami po okolo 45000km.Wiec ze za jakis czas bede sprzedane tylko teraz pytanie ile te bestie pala bo on nie ma pojecia.Druga sprawa to czy bus w benzynie to dobry wybor?


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 09 Lis, 2012 21:36 
Offline
Ekspert

Rejestracja: Sob 28 Lis, 2009 17:48
Posty: 344
Miejscowość: wrc
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 10 razy
Boxer bedzie palił od 12 do 17 gazu :rotfl:;D
ale na pusto to bedzie rakieta,


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 09 Lis, 2012 22:07 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Nie 08 Lis, 2009 10:14
Posty: 35
Miejscowość: Zach-Pomorskie
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
wojtii napisał(a):
Boxer bedzie palił od 12 do 17 gazu :rotfl:;D
ale na pusto to bedzie rakieta,


To jednak podziekuje za taka impreze,poszukam kopciuszka :smile:

Wracajac do tematu
Ostatni wypust czyli cos pomiedzy 1998-2000?
Interesuje mnie czy jest odczuwalna roznica w mocy pomiedzy 69KM a 76KM,czy nastawiac sie na zakup mocniejszego czy poprostu szukac cos zadbanego z obojetnie jakim silnikiem.
Zna ktos moze szerokosc paki pomiedzy nadkolami oraz jaka jest wysokosc w max wysokim a jaka w 1x 2x wysoki.

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group