Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Pon 22 Sie, 2016 09:58

Obecny czas: Pon 22 Sie, 2016 09:58
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 186 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
PostWysłany: Nie 18 Lut, 2007 19:58 
Offline
Szara Eminencja

Rejestracja: Czw 09 Lut, 2006 13:42
Posty: 759
Miejscowość: Bus-forum.pl
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Samochód: T4
Silnik: 2.5 TDI
Witam wszystkich użytkowników VW T5,

Tutaj możecie wyrazić swoją opinie na temat tego samochodu

Napisać co wam się w nim podoba/nie podoba wymienic wady/zalety tego samochodu :)

Zatem do dzieła :)

Bardzo proszę umieścić w swojej opini takie informacje jak :

:arrow:Rok produkcji

:arrow:Przebieg

:arrow:Wersję silnikową

_________________
http://bus-forum.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 20 Lut, 2007 10:55 
Nie ma zbytnio co sie rozpisywac. mOj egzemplarz jest z 2004 roku, ma przejechane kolo 110 tysiecy km. Motor 2,5 TDi 130HP. Osiagi sa w zupelnosci wystarczajace jak na busa. przyspieszenie okolo 15 sekund i predkosc maxymalna 180km/h ograniczona elektronicznie w zupelnosci starcza ;)Spalane w trasie (innego nie mierzylem) to 10-11 litrów. W porownaniu do T4 zawieszenie prawie idealne, nic nie buja, jak w osobówce. Audio jest w sam raz ale przy tak duzej kabinie brakuje naglosnienia tylu. Do minusów musze zaliczyc plastiki. Chodz nic nie trzeszczy nie piszczy itp sa niestety twarde takie :?tak to bez zastrzezen :)


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 27 Maj, 2007 10:34 
Koledzy moze ktos ma więcej doświadczenia z Busami T5.
Coraz więcej pojawia sie ich na drogach; może maja jakieś wady - napiszcie.
Napewno wielu klubowiczów chce lob zastanawia sie nad kupnem T5 i właśnie czeka na wasze opinie.( np Ja ).


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 28 Maj, 2007 23:36 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Wrz, 2006 20:49
Posty: 415
Miejscowość: GdaĹ„sk
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Największą wadą T5 jest ich cena .... :cry:

_________________
http://mw-750m.webpark.pl/ - wszystko o radzieckich motocyklach wojskowych MW-750 i MW-650


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Maj, 2007 10:41 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pon 25 Gru, 2006 17:46
Posty: 45
Miejscowość: Krzyżowice/Wrocław
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: VW T5
Silnik: AXD
2006r 130PS auto ma 23tys przebiegu, jest dosc twardo zawieszone, pali mi okolo 9l, albo ja jezdze powoli, albo nie wiem co jest robie 750km i leje 65l jak by to byla caravelka to pewnie byly by material dobry, ale jestem narazie bardzo zadowolony!

_________________
www.zakladpogrzebowy24.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 29 Maj, 2007 12:37 
Offline
Stary wyjadacz

Rejestracja: Pon 14 Sie, 2006 14:06
Posty: 1732
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 10 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy
Mój T5 jest z 2006roku.
Silnik 2.5TDI 130KM
Przebieg 13 000km
Spalanie ok. 8litrów (spokojnie robię 1000km na jednym baku, to jest dla mnie norma)

Auto jest świetne. Przyspieszenie, elastyczność powalają. Nie jeden na światłach się zdziwił. Nie żałuję wydanych na niego pieniędzy. Jestem bardzo zadowolony z tego auta.
Co do awaryjności nie mogę się jeszcze za bardzo wypowiedzieć, bo za mały przebieg, ale sądze, że nie będę musiał :)

_________________
Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na laurach - to klęska


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 30 Maj, 2007 06:52 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pon 25 Gru, 2006 17:46
Posty: 45
Miejscowość: Krzyżowice/Wrocław
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: VW T5
Silnik: AXD
kacperek69 napisał(a):
(spokojnie robię 1000km na jednym baku, to jest dla mnie norma)


1090 chyba zrobilem, ale kurcze jechal 90km/h max...

_________________
www.zakladpogrzebowy24.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: t5
PostWysłany: Czw 01 Lis, 2007 12:01 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 09 Kwi, 2006 10:37
Posty: 614
Miejscowość: warszawa
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
http://208.179.211.245/sspd/ssp310_d.pdf


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 02 Lis, 2007 11:41 
a więc drodzy koledzy ja mam T5 z 2003r ,silnik najsłabszy 1,9TD 90KM mam go od 9mc zrobiłem nim już ok 35 tys km, zacznijmy wpierw do silnika biorąc pod uwagę jaki mały motor mam i tak jestem pod wrażeniem autko ładnie przyśpiesza na trasie nie ma problemu z wyprzedzaniem chyba że jestem solidnie załadowany wtedy jednak troszkę kucyków brakuję :grin:, średnio na trasie jężdzę z prędkością ok 120-130 km\h to maks na ten silnik aby go nie przemęczać i nie wysilać spalanie ok 9l na 100 przy płynnej jeżdzie,dlatego jeżeli ktoś często wozi ciężkie ładunki polecam mocniejsze wersje silnika , co do zawieszenia nie mam również zastrzeżeń warunki jak w osobówce ,cisza spokój łada amortyzacja,dalej chciałbym nie już o mechanice ale o komforcie podróży i wystroju wnętrza tak więc vw T5 jak i cała przecież jego rodzina to samochody użytkowe więc nie spodziewajmy się luksusowych wykończeń to przecież taki popularny wół roboczy :grin:choć muszę przyznać jak za te pieniądze mogliby dać ładniejsze plastiki (mimo wszystko i tak są lepsze od, np :plastików w osobówkach chevroleta), urokiem może nie powalają ale precyzją spasowania tak nic mi nie piszczy i nie strzela choć ogólem samochód ma przejechane 150 tys km.Duża przednia szyba (i jak to w busach siedzimy wyżej niż kierowcy osobówek widoczność byłaby rewelacyjna gdyby nie boczne słupki które troszkę są za szerokie i szczególnie w mieści przeszkadzają przy skrętach gdyż czasami trzeba zza nich wyglądać aby nie schował się jakiś pieszy idący na pasach.na komfort kierowcy dobrze wpływa fotel wyposażony w regulację odcinka lędźwiowego u mnie brak podłokietników przyznam że przydałby się szczególnie ten po prawej stronie,niestety minusem jest przednie 2 os siedzenie wyrażnie ciaszniejsze niż w mojej starszej t4. Na sam koniec niestety zostawiłem najgorsze przy 118tys poleciało sprzęgło!!!!!!!!!!!! komplet z wymianą kosztował mnie 3000!! to potrafi zaboleć,jednak opinie na temat sprzęgła są podzielone jedni mówią że przy takim przebiegu w t5 tak się dzieje ini natomiast twierdzą że sprzęgło można zajeżdzić w każdym samochodzie nieumiejętnie się z nim obchodząc ja wolę pozostać przy tym drugim ponieważ jestem jego drugim właścicielem no i muszę przyznać że kupiłem go mocno zaniedbanego,ale doprowadziłem go do super stanu i dlatego też użytkując go nie zastanawiałem się długo przy wyborze drugiego samochodu lada dzień będę miał przyjemność odebrać piękną caravelkę z salonu jednak jak już raz skosztujesz marki vw zostaniesz jej wierny :grin:pozdrawiam i mam nadzieję że dzięki temu mogłem komuś tochę przybliżyć ten samochodzik. pozdrowienia dla busomaniaków


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 06 Lut, 2008 20:16 
Offline
Sponsor 2012 2013

Rejestracja: Pią 02 Lut, 2007 21:20
Posty: 3315
Miejscowość: Łochów
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 26 razy
Otrzymał podziękowań: 20 razy
Samochód: Partner, T4,T5
Silnik: 1.4B/LPG, 2,5TDI
No to i ja coś powiem :grin:
T5 4MOTION 2.5TDI 130KM, 2004 rok, 145tyś km przebiegu. Fakt że go krótko mam,ale sukcesywnie będę uzupełniał wypowiedz. Tyle co już mogę powiedzieć:
Zalety
+Dynamiczny silnik-nawet z 1.5T na haku nie trzeba go cisnąć,delikatnie w gaz i idzie :mrgreen:
+pięknie pracujący napęd 4x4-nie ma efektu unoszenia przodu przy dodaniu gazu
+dużo lepsze zawieszenie-dołek prędzej usłyszysz jak poczujesz
+większy komfort w kabinie, regulacja foteli, kierownicy w 2 płaszczyznach itp.

Wady
-wykładzina na pace jest dobra,ale do spania...(za miękka) jak wozisz coś cały czas to sie wgniata-zrobiłem sobie poleczkę na prawe nadkole i po 2 dniach sie zrobiła za niska :|
-przyciemnione tylne szyby-mi to osobiście sporo utrudnia życie,bo często cofam :evil:

Poza tym spalanie jak zmierzyłem wyniosło powyżej 10L z 1.5T na haku i po okolicy.

Więcej grzechów nie pamiętam :mrgreen:

_________________
VW jest bogiem, T5 nałogiem, TDI zabawą, a 4 motion podstawą.

Sprzedam opony 13' letnie, 15' zimowe i 16'C letnie (na jeden sezon), oraz sworzeń dolny do T4 2.4D


Ostatnio edytowany przez TDI syncro, Wto 25 Mar, 2008 21:30, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: Re: t-5
PostWysłany: Sob 22 Mar, 2008 22:26 
Offline
Guru

Rejestracja: Wto 30 Sty, 2007 17:09
Posty: 201
Miejscowość: ZĹ‚otoryja
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
tapi napisał(a):
t-5 jednym słowem jedna wielka kicha


A to bardzo ciekawa i wyczerpujaca opinia. Ciekawy jestem skad taki wniosek u Ciebie, szczegolnie, ze w profilu masz T4

_________________
Pozdrawiam
Ernest
Nie masz nic do powiedzenia to nie pisz!


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: Re: t-5
PostWysłany: Pon 24 Mar, 2008 17:29 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Nie 15 Lip, 2007 15:23
Posty: 14
Miejscowość: Warszawa
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
tapi napisał(a):
t-5 jednym słowem jedna wielka kicha

bardzo ciekawe, bardzo..... jakiś t5 cię zawiódł? czy bardzo byś chciał żeby cię zawiódł, ale na razie jakoś sie nie układa?


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 28 Wrz, 2008 21:24 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Czw 11 Wrz, 2008 22:31
Posty: 33
Miejscowość: Z gór
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Troche malo tych "opinii" , nie wiem czy jest to spowodowane brakiem posiadaczy t5 na forum czy moze zbyt krotkim czasem posiadania( na rynku jest juz pare lat wiec chyba nie to) czy moze wlasciciele t5 nie chca lub nie lubia pisac i juz:)W kazdym razie napisze kilka za i przeciw , moze sie komus przyda prze zakupem?
Wersja transporter czyli podstawowa silnik 2.5 174
Za: baaardzo mocny silnik o kolosalnym momencie , spalajacy 9 -11 l/100
- zawieszenie , prawie jak w osobowym samochodzie pomimo duzej wagi zachowanie na drodze dobre albo i b.dobre (halasliwe ale to nie wada w przypadku transportera)
- hamulce jak na te klase samochodu bardzo sprawne
- uklad kierowniczy b. dobry zero zastrzezen
-prosta i ergonomiczna zabudowa miejsca kierowcy bez udziwnien , wsiadasz i wiesz gdzie co jest
-6-cio biegowa skrzynia
-brak paska/lancucha rozrzadu( to raczej plus dla laikow ale zapomniec o tych rzeczach zdarza sie kazdemu;)
Przeciw: cena tego samochodu w stosunku do konkurencji jest wysoka , jeszcze gorzej kiedy chcemy miec cos wiecej niz podstawowe wyposazenie,czyli bude z blachy cztery kola dwa fotele silnik i kierownice, kazdy dodatek kosztuje horrendalne pieniadze w porownaniu z konkurencja :evil:
-jakosc zastosowanych plastikow (jeszcze raz klania sie wysoka cena samochodu ktora powinna takie rzeczy pozostawiac poza podejrzeniem)
- spasowanie tapicerki i co poniektorych elementow ,nie wiele trzeszczy ale jednak zdarza sie , a nie powinno:)
-kultura pracy pracy silnika (2.5 174) .Nigdy nie jezdzilem samochodem dostawczym o tak doskonalych osiagach i jednoczesnie tak slabej kulturze pracy (albo raczej powinienem powiedziec o jej braku zupelnym )

Biorac moje subiektywne za i przeciw samochod nalezy do czolowki, bez dwoch zdan,wersja najmocniesza zapewnia doskonale osiagi jako dostawczak i jako duza osobowka , po zmianie sysytemu zasilania z pompowtryskiwaczy na common rail pewnie wady silnika ustapia , jakosc plastikow pewnie nie polepszy sie tak samo jak cena ktora nie spadnie jeszcze dlugo. Tak dlugo az konkurencja nie zacznie produkowac conajmniej tak dobre samochody:)
Mam nadzieje ze powyzszy tekst komus pomoze wybrac albo zrezygnowac (skreslic niepotrzebne) z zakupu T5 w wersji transporter


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Gru, 2008 07:55 
Offline
Stary wyjadacz

Rejestracja: Pon 14 Sie, 2006 14:06
Posty: 1732
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 10 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy
Hehe, a ja znowu jadę na wymianę koła dwumasowego :lol2:


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Gru, 2008 21:59 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Czw 11 Wrz, 2008 22:31
Posty: 33
Miejscowość: Z gór
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Kacper napisał(a):
Hehe, a ja znowu jadę na wymianę koła dwumasowego :lol2:


No coz , wyglada na to ze wymiana dwumasy to po prostu cena jaka trzeba zaplacic za komfort , bo wlasnie po to jest to stosowane. Inna sprawa ze dzieki takiemu rozwiazaniu producenci zapewnili sobie naprawde solidny przyplyw gotowki :)Ale z tego co sie orientuje nie mozna zapisac tego na poczet wad wystepujacych tylko w tym modelu , psuje sie toto (albo raczej powinienem powiedziec zuzywa) notorycznie nie tylko w t5'kach , ale i w wielu innych modelach innych marek.
Tylko ze... to troche male pocieszenie ;)


Góra
 Profil  
 
 
 [ 186 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group