Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Pią 13 Gru, 2013 16:26

Obecny czas: Pią 13 Gru, 2013 16:26
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
PostWysłany: Czw 26 Wrz, 2013 21:36 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Witam, ponieważ pracuje właśnie nad budową pojazdu LT do wożenia aut z DE mam małe pytanko.
Czy aby spokojnie wozić auta z DE trzeba mieć auto specjalne do przewozu aut czy wystarczy pojazd ciężarowy tzn np paka z burtami aluminiowymi, ewentualnie przedłużona i najazdy do tego.

Pytam dlatego że oczywiście najlepiej i najprościej zrobić auto-lawetę ale potrzebuję także auto ze skrzynią, jeśli udało by to się połączyć było by idealnie.

dzięki za wszelakie info w temacie.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 26 Wrz, 2013 21:49 
Offline
Prawie uzależniony

Rejestracja: Sob 25 Wrz, 2010 20:12
Posty: 101
Miejscowość: Kalisz
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: Ford Transit
Silnik: 2.4 DualTorq DI
Z tego co mi wiadomo nie ma przeciwwskazań co do skrzyni, ale często wożąc fury warto zamontowac w podłodze blachy "lohr" do mocowania kół pojazdów aby było bezpiecznie i żeby niemcory się nie czepiali o dziwne mocowania pojazdów :wink:


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 27 Wrz, 2013 12:33 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Dzięki za odpowiedź

bo zastanawiam się czy na maxa kłaść najazd czy skrzynię, byłby bardziej uniwersalny dla mnie ale wiadomo najazd to najazd.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 27 Wrz, 2013 17:53 
Offline
Prawie uzależniony

Rejestracja: Sob 25 Wrz, 2010 20:12
Posty: 101
Miejscowość: Kalisz
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: Ford Transit
Silnik: 2.4 DualTorq DI
Standardowa skrzynia ma 4.2m, najazd najczesciej 5m, a mógłbyś się pobawic i zrobic sobie uniwersalny najazd z podłogą i burtami o dł. np. 4.6, kilka takich autek widziałem i nie wyglądało to źle. Jakby co to mam taniego gościa który prywatnie robi najazdy :-o


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 27 Wrz, 2013 19:00 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
LisTruck, przyjacielu :mrgreen::rotfl:

a masz jakieś foto może takiego uniwersalnego cuda?

A no i kontakt do tego cudotwórcy najazdów bym poprosił :roll::grin:

Fajnie by było już się jakoś z nim ugadać bo może za 2 tygodnie rama będzie gotowa pod zabudowę. Daję sobie 2 tygodnie na przełożenie gratów z mojego busa do nowej ramy. OD poniedziałku ruszam ostro do roboty...


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 27 Wrz, 2013 21:23 
Offline
Prawie uzależniony

Rejestracja: Sob 25 Wrz, 2010 20:12
Posty: 101
Miejscowość: Kalisz
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: Ford Transit
Silnik: 2.4 DualTorq DI
Poszperam jutro w kompie to pewnie znajdę jakieś poglądowe foto, wezmę jutro drugi tel i prześle Ci numer na PW. Kilku moim znajomym zrobił najazdy i są zadowoleni :razz:

Czyli jednak padło na przekładkę sprawdzonych podzespołów do nowego autka :grin:
Może wrzucisz autko i fotki z prac do garażu bo takie projekty są najciekawsze. Pozdro

EDIT 28.09.2013

http://tablica.pl/oferta/jumper-2-5-td- ... 289ZJ.html piękny nie jest ale chodzi mi o ogólną koncepcję :roll:
http://otomoto.pl/inny-auto-laweta-z-pl ... 01883.html tutaj ten Boxer z pierwszych zdjęc już bardziej obiecująco wygląda :smile:


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 28 Wrz, 2013 19:17 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Dzięki za info i pomoc w sprawie. Mam nadzieję że będzie kiedyś okazja do spotkania na pifku.

Jakaś tam koncepcję i wizję pomału zaczynam łapać.

W zasadzie paka może być z blachy lohr bo to co będę woził na pace to elementy duże nie bojące się wilgoci. Może pomyślę nad najazdem ze sprytnymi burtami, plandeka i stelaż są mi zbędne.

Resztę tematu przerzucę do wątku o moim eLTonie :wink:


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 28 Wrz, 2013 19:51 
Offline
Prawie uzależniony

Rejestracja: Sob 25 Wrz, 2010 20:12
Posty: 101
Miejscowość: Kalisz
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: Ford Transit
Silnik: 2.4 DualTorq DI
Tznz że wrzucasz go do garażu :?:Czy masz jeszcze jakiś inny wątek :?:
No to najważniejsze żeby te burty były łatwo ściągalne bo po co je wozic ze sobą na zachód nie potrzebnie :wink:


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 29 Wrz, 2013 09:00 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 22 Kwi, 2013 20:05
Posty: 50
Podziękował : 8 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
założyłem wątek z relacją nad pracami nad eLTonkiem :mrgreen:

post218943.html#p218943


Góra
 Profil  
 
 
 [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group