Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Pią 04 Lis, 2016 15:14

Obecny czas: Pią 04 Lis, 2016 15:14
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
PostWysłany: Pią 25 Lis, 2011 11:17 
Offline
Prawie uzależniony

Rejestracja: Sob 27 Lut, 2010 16:43
Posty: 116
Miejscowość: Zamość\Pułtusk
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Samochód: Vw T4
Silnik: 2.4D
i jak odkreciles śrube. :?:


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 26 Lis, 2011 11:52 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pią 09 Kwi, 2010 11:33
Posty: 11
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: VW T4
Silnik: 2.4D
k.kolasinski napisał(a):
Muszę wyciągnąć pompę bo się z niej leje.


Udało się! Szukam teraz dobrego i taniego pompiarza ( jednej osoby ) we Wrocławiu lub okolicach. Może, ktoś zna takiego gościa?


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 21 Sty, 2012 17:44 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pią 09 Kwi, 2010 11:33
Posty: 11
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: VW T4
Silnik: 2.4D
Witam po długiej przerwie. Ponownie proszę o podpowiedz lub pomoc. Zamontowałem pompę po naprawie, ustawiłem znaki na kole, a auto nie chce w ogóle zaskoczyć. Odpowietrzam układ ale tylko z dwóch lub trzech przewodów cieknie paliwo. Przed wymontowaniem pompy auto chodziło OK.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 21 Sty, 2012 19:37 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 17 Sie, 2011 04:26
Posty: 34
Miejscowość: małopolska
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: t4
Silnik: 2.5tdi
paliwo powinno isc z wszystkich 5 przewodow

_________________
był golf 2 1.3
był golf 2 1.8 gt
jest audi A4 1.9 tdi 110km quattro
jest t4 2.5 tdi 102km


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 21 Sty, 2012 19:38 
Offline
Sponsor 2013

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 15:25
Posty: 5743
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Medale: 2
majtek (1)
Podziękował : 202 razy
Otrzymał podziękowań: 109 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
Pompa nie jest dobrze odpowietrzona.
Sprobuj ja zalac paliwem obcym np. malej banki.
Bedzie to skomplikowane i czasochlonne ale unikniesz takich problemow.
Lub zaopatrz sie w naladowany drugi aku.I probuj z przerwami 20 sekundowymi abys rozrusznika nie spalil.

_________________
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.
Kupie pomke hamulcowa ze zbiorniczkie bez ABS od TDI.Stan idealny.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 22 Sty, 2012 22:07 
Offline
Stary wyjadacz

Rejestracja: Czw 21 Sty, 2010 10:24
Posty: 2275
Miejscowość: Polska
Podziękował : 46 razy
Otrzymał podziękowań: 39 razy
Wykręc węzyki z wtrysków. Załącz krótki wężyk na wejściu do pompy. Do węzyka podaj pod ciśnienie paliwo tak żeby pompe zalać.
Zadam rutynowe pytanie - czy wężyki paliwowe dobrze podłączone ? Przy dużej ilości paliwa nawet z pochrzanionymi węzykami jako tako pompa działa.
Co do ustawienia znaków to jak jej nie ustawisz to paliwo musi z PIĘCIU węzy lecieć. Niunas jest tylko taki w tym przypadku, że paliwo jest źle podawane na tłoki i wybucha w złym momencie.

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pon 02 Kwi, 2012 18:35 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pią 09 Kwi, 2010 11:33
Posty: 11
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: VW T4
Silnik: 2.4D
Witam po długim czasie. W końcu udało się uruchomić auto. Po ponownym sprawdzeniu pompy okazało się,że paliwo które zostało w zbiorniku się zasyfiło. Dzięki wszystkim za pomoc !


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: [T4 2.4D] Pompa wtryskowa
PostWysłany: Pią 28 Paź, 2016 17:58 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Pon 23 Paź, 2006 21:06
Posty: 67
Miejscowość: Białystok
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: VW T4
Silnik: ABB 2,4 dm3
Cześć
Niestety w samochodzie, który używam, VW T4 2,4D, ABB, przecieka pompa wtryskowa. Paliwo obficie wypływa z regulatora pompy wtryskowej.

Mam pytanie, czy mogę prosić o podanie jakiegoś schematu (rysunku), który ułatwi mi wymontowanie tej pompy. Wcześniej była mowa o jakimś płaskim kluczu imbusowym. Jaki jest jego rozmiar/wymiar? Chciałbym go zakupić.

Dodatkowo ma pytanie odnośnie ustawienia kąta wtrysku. W jaki sposób mogę zaznaczyć, i na co patrzeć przy zachowaniu (zaznaczeniu) aktualnego ustawienia kąta wtrysku w tej pompie wtryskowej, przed jej wymontowaniem i przekazaniem do naprawy?

_________________
dzień dobry :)


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: [T4 2.4D] Pompa wtryskowa
PostWysłany: Sob 29 Paź, 2016 07:21 
Offline
Sponsor 2012 2013

Rejestracja: Pon 03 Sty, 2011 15:15
Posty: 259
Miejscowość: mazowieckie
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy
Samochód: T5 Caravelle
Silnik: AXE
Płaski klucz imbusowy
Co to takiego ?
Owszem jest potrzebny imbus 6mm długości 20 cm.
Można zrobić znaki na pasku i kołach, najlepiej na GMP.
Kąt wtrysku prawidłowo można ustawić tylko i wyłącznie na zegar.


Góra
 Profil  
 
 
 [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group