Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Wto 24 Cze, 2014 02:45

Obecny czas: Wto 24 Cze, 2014 02:45
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 43 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
PostWysłany: Sob 13 Lut, 2010 16:04 
Offline
Sługa Cienia

Rejestracja: Sob 30 Sty, 2010 16:06
Posty: 81
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Witam Panowie

mam nie lada problem VW t4 24.d AAB
musze się dostać do elektrozaworu na pompie ale mam immobiliser jest on zabudowany plastikowa osłoną a osłona jest przykręcona na 2 śruby zrywane, czy może ktoś miał z was podobny problem jak odkręcić w takiej sytuacji tą osłonę. Dostęp jest nie przeciętny.


http://img442.imageshack.us/img442/4433/elek.jpg


Ostatnio edytowany przez Sterciu, Nie 05 Lut, 2012 11:48, edytowano w sumie 1 raz
Dodanie modelu pojazdu do tytułu tematu.


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Lut, 2010 16:54 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 03 Maj, 2007 09:13
Posty: 2605
Miejscowość: Kolbuszowa
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 15 razy
diesel_t4aab, a czemu chcesz się do niego dostać? Coś z nim jest nie tak? Immo nie działa?

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Lut, 2010 17:13 
Offline
Sługa Cienia

Rejestracja: Sob 30 Sty, 2010 16:06
Posty: 81
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Mam problem z odpowietrzeniem szkoda rozrusznika rozładowałem 3 akumulatory jak padły to je ładowałem i powtórka przewody odkręciłem od wtrysków jak kręcę to ciągle słychać syk powietrza przewody paliwowe są pełne wydaje mi sie ze to jest elektrozawór, ale jak mam go sprawdzić skoro nie mam do niego dostępu

Do plastikowej obudowy dochodzą dwa przewody jeden chyba na immobiliser a drugi na elektrozawór czy można podpiąć się oddzielnym kablem pod biegun + i pod jeden z przewodów i zobaczyć czy elektrozawór jest dobry?
Czy jak się pomylę i podłączę przypadkiem pod immo czy sie nic nie uszkodzi?


http://www.allegro.pl/item919319157_vol ... 2_4_d.html


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Lut, 2010 20:42 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 03 Maj, 2007 09:13
Posty: 2605
Miejscowość: Kolbuszowa
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 15 razy
diesel_t4aab, a wymieniales filtr paliwa? Moze dlatego nie chce zaciagnac? Ja mialem przypadki juz kilka razy ze przykany filtr powodowal zapowietrzenie sie auta na postoju.

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Lut, 2010 20:44 
Offline
Sługa Cienia

Rejestracja: Sob 30 Sty, 2010 16:06
Posty: 81
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
filtr nowy nie zrobiłem na nim 10 km

_________________
Najlepszy warsztat to mój garaż bus-forum.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Lut, 2010 20:46 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Lut, 2008 22:01
Posty: 3569
Miejscowość: wrzesnia
Podziękował : 20 razy
Otrzymał podziękowań: 103 razy
Silnik: ACV--->AXL
diesel_t4aab, przed wymianą też miałeś problemy z zapowietrzaniem ?

_________________
Admin


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Lut, 2010 21:00 
Offline
Sługa Cienia

Rejestracja: Sob 30 Sty, 2010 16:06
Posty: 81
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Przed wymianą to objaw był taki palił po przejechaniu jakiegoś odcinka i po zgaszeniu ciężko było mi go odpalić
elektrozawór nie zawsze go gasił. czasami wyjąłem kluczyk zamykałem samochód i wtedy sam gasł

filtr wymieniłem odpowietrzyłem wyjechałem na 5km przyjechałem padł oring na wale ubyło trochę oleju, wymieniłem świece wszystkie były spalone i chciałem go odpalić bezskutecznie odkrecilem wtryski i go odpowietrzam do dziś.

czy to już pompa padła sam nie wiem co jest przyczyną tego wszystkiego


Ostatnio edytowany przez diesel_t4aab Nie 14 Lut, 2010 07:42, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Lut, 2010 21:05 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 03 Maj, 2007 09:13
Posty: 2605
Miejscowość: Kolbuszowa
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 15 razy
diesel_t4aab, jakiej marki zalozyles filtr? jaka jest u ciebie temperatura i jakie masz w baku paliwo?

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Lut, 2010 21:05 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Lut, 2007 13:08
Posty: 1435
Miejscowość: Warszawa
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 49 razy
Samochód: T4
może zaworek ciśnienia wewnętrznego pompy, najprościej byłoby złożyć zaworek zwrotny na wężyku paliwowym pomiędzy filtrem a pompą, koszt 15 zł, no tyle że trzeba przeciąć oryginalny wężyk, a nie masz wycieku w pompie na trzpieniu cięgna linki :?: , może oring na ustrojstwie wkładanym w filtr na przewodzie powrotnym :?:

_________________
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziła by, że ma go za mało


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Lut, 2010 21:09 
Offline
Sługa Cienia

Rejestracja: Sob 30 Sty, 2010 16:06
Posty: 81
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
pompa jest sucha nie widać wycieków
o jaki zaworek zwrotny chodzi



Dodam tyle ze odpowietrzam go już ktoryś dzień i tylko powietrze słychac

[ Dodano: Sob 13 Lut, 2010 22:12 ]
Filtr---- nazwy nie pamietam ale jakiś made in germany stoji w nieogrzewanym garażu paliwko dobre jak wymienialem filtr to było -15do 20 i stał na dworzu i wtedy go odpowietrzyłem i odpaliłem

Jeżeli elektrozawór był by uszkodzony to zatrzyma ON a powietrze Bedzie tłoczył w przewody


Ostatnio edytowany przez diesel_t4aab, Sob 13 Lut, 2010 21:16, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Lut, 2010 21:14 
Offline
Sponsor 2013

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 15:25
Posty: 5577
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 199 razy
Otrzymał podziękowań: 102 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
diesel_t4aab napisał(a):
o jaki zaworek zwrotny chodzi

Zakladany dodatkowo na przewodzie paliwowym aby nie opadalo paliwo po
nocy.
Cytuj:
Dodam tyle ze odpowietrzam go już ktoryś dzień i tylko powietrze słychac

Nie gadaj,odpowietrzanie tego auta zajmuje w najgorszym wypadku 1 godz.Wlales paliwo do filtra,masz mocny aku.to powinien zagadac za ktoryms razem.Pokrec kilka razy z dluzsza przerwa i powinien zlapac.Jesli tyle z nim walczysz to cos jest nie tak.

_________________
Sprzedam silnik 2,4D i caly osprzet napedowy do Vw T4.
Oraz 4 felgi z oponami Barum, gumy jak nowe.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.
Kupie pomke hamulcowa ze zbiorniczkie bez ABS od TDI.Stan idealny.


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Lut, 2010 21:14 
Offline
Sponsor 2012
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 12 Paź, 2008 10:35
Posty: 559
Miejscowość: LUBUSKIE
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Samochód: T4
Silnik: AAB/ABL
Mam tylko nadzieje że nie próbujesz go odpalać na odkręconym przewodzie do wtrysku bo tak to on ci nigdy nie zapali

_________________
Vag Diagnostyka od 1990-2004 kontakt na Pw


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Lut, 2010 21:16 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Lut, 2007 13:08
Posty: 1435
Miejscowość: Warszawa
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 49 razy
Samochód: T4
diesel_t4aab napisał(a):
o jaki zaworek zwrotny chodzi

w motoryzacyjnym kupisz, chodzi o to żeby się paliwo z pompy nie cofało do filtra paliwa i dalej do baku
jeszcze jedno za pompą masz powietrze, a w węrzyku przed pompą idą bąble czy nie

_________________
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziła by, że ma go za mało


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Lut, 2010 21:19 
Offline
Sługa Cienia

Rejestracja: Sob 30 Sty, 2010 16:06
Posty: 81
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Ja chcę aby pompa wtłoczyła ON w przewody miałem założona pompkę właśnie taka ale ją zdemontowałem ponieważ poprzednia się zepsuła i nie puszczała paliwa

[ Dodano: Sob 13 Lut, 2010 22:21 ]
teraz już przewód od filtra do pompy jest zalany On i nie ma pęcherzyków powietrza

_________________
Najlepszy warsztat to mój garaż bus-forum.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 13 Lut, 2010 21:24 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Lut, 2007 13:08
Posty: 1435
Miejscowość: Warszawa
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 49 razy
Samochód: T4
moim zdaniem jeżeli przed pompą w wężykach masz paliwo bez powietrza, a na tłoczeniu w przewodach do wtrysków już nie to coś z pompą nie tak

_________________
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziła by, że ma go za mało


Góra
 Profil  
 
 
 [ 43 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group