Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Pią 13 Gru, 2013 16:17

Obecny czas: Pią 13 Gru, 2013 16:17
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 262 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Autor Wiadomość
PostWysłany: Śro 02 Paź, 2013 08:26 
Offline
Sponsor 2012
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 12 Maj, 2007 07:52
Posty: 5562
Miejscowość: z dolnośląskiego
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 38 razy
Otrzymał podziękowań: 105 razy
Samochód: Sprinterx2
Silnik: jakies tam są
W aucie było bardzzo duzo rzeczy wymienionych procz turbiny jeszcze i silnika , zaden mechanik nie wtykał łap w silnik i nie byl on nawet "rozpołowiany". Do tej pory auto jezdzi na olejach syntetycznych 5w40 (do przebiegu okolo 550~600kkm jezdził na 5w30). Olej ubywa w normie , nie jest dolewany pomiędzy wymianami ktore są robione co 15kkm. Przy zalaniu jak jest max , tak przy spuszczaniu oleju jest około 2mm nad minimum , a czasem jest rowno z minimum. W aucie m.in wymienione bylo od pękniętego kolektora ssącego , po alternatory , rozruszniki , skrzynia biegow (jest niestety automat) po zaciski hamulcowe , resory i takie tam... Ale wymiany byly rozlozone w czasie więc sie tego tak nie odczuwało , nie bylo nigdy sytuacji takiej ze coś się sypalo , naprawiło się i znów się sypało co innego , zwykle awarie byly naprawde bardzo rzadkie. Nie da sie ukryc , przebieg jednak robi swoje i nic wieczne nie jest choc są to upierdliwe awarie czasami ale nie umozliwiają kontynuacji jazdy. Turbina niebawem tez trafi do regeneracji bo się zrobiła za glośna juz i chyba zespół wirujący stracił swoje wywazenie. Po ostatnich przebojach w t4 gdzie po 300kkm turbina padla to tu lepiej ja zrobic za wczasu. Takze zostanie tylko silnik nieruszany... Ciekaw jestem jak będą panewki wyglądać po przebiegi 1 000 000km o ile dotrwa do niego bo pomimo tego co mu zostało jeszcze do przjechania aby osiągnąc tą granice , w stosunku do tego co przejechal to jest praktycznie nic... no ale jednak to jest juz duzo i w kazdej chwili silnik wkoncu moze powiedziec ze ma dośc... chociazby zmęczenie materiału... Dlatego teraz dalej bedzie jezdził w trasach ale juz krotszych.

Swego czasu duzo się nasluchałem ze ten silnik nie wytrzyma więcej jak 500~600kkm i się rozsypie , a tu auto niebawem dociągnie do bańki i nadal jezdzi bez remontu silnika , a niejeden w aucie z mniejszym przebiegiem by chcial miec silnik w takiej kondycji. U mnie w firmie jest krotka pilka , jak auto się zaczyna sypac to idzie w inne ręce do nowego wlasciciela , więc ten sprinter na tle innych busow które byly w miedzy czasie naprawde jest autem które chyba zostanie do końca u nas. Dwa razy mlodszy Trafick nie podołał wyzwania jakie staneło przed nim i ciągle coś mu dolega , sprinter caly czas jezdził a trafick ciągle stał po warsztatach pomimo trzy krotnie nizszego przebiegu... Dlatego stoi w tej chwili u handlarzyny który ma go sprzedac ;D


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 09 Paź, 2013 17:14 
Offline
Bywalec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 04 Mar, 2006 10:59
Posty: 58
Miejscowość: Warszawa Ursynów
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Z dziś :)

Image

_________________
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Renault Master 2.5dCi `2006
Uniden Pro 520XL + CTE AP1200


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 15 Paź, 2013 20:48 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Wto 15 Paź, 2013 20:44
Posty: 3
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
300 tys km nakręcone w 8 lat, co i tak jest w mojej opinii zaniżone o przynajmniej 50% :D

_________________
czasami zaglądam w wydawnictwo katolickie Rafael - sklep religijny


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pon 11 Lis, 2013 18:04 
Offline
Prawie uzależniony

Rejestracja: Sob 25 Wrz, 2010 20:12
Posty: 101
Miejscowość: Kalisz
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: Ford Transit
Silnik: 2.4 DualTorq DI
W 2007r dostałem Sprintera z 2005r miał 250tys.km, po roku mojego użytkowania jak go oddawałem miał 365tys.km a czasami jechałem w trasę innym autem, widziany z rok temu i miał ponad 800tys.km. Średnio po 10tys.km na msc po kraju, a byli tacy co robili po 15-17tys.km :shock:
W 2009r szef kupił Transita z 2000r miał niby 327tys.km wyglądał na oryginalny, teraz ma około 560tys.km z czego moje spokojnie 200tys.km,
Od marca mam innego Transita z 2003r miał 445tys.km, teraz ma 487tys.km
Jak ma zarabiac to musi się licznik kręcic :jupi:
Dla porównania Opel Omega, kupiłem w czerwcu 2008 miała 155tys.km a teraz ma 185tys.km


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 24 Lis, 2013 10:20 
Offline
Sponsor 2012
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 12 Maj, 2007 07:52
Posty: 5562
Miejscowość: z dolnośląskiego
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 38 razy
Otrzymał podziękowań: 105 razy
Samochód: Sprinterx2
Silnik: jakies tam są
W 316-tce przebieg w tej chwili jest 894kkm i własnie turbina powiedziała ze ma juz dośc kompletnie wspólpracy... Co ciekawsze nie byla nigdy ruszana , przebieg ten jest jej oryginalnym w co cięzko nawet bylo uwierzyc znajomemu co regeneruje turbiny. Wirnik stracil wywazenie i zaczela wyć , zrobił sie luz straszny na lozyskach ślizgowych podobno. Cala akcja z turbiną miala miejsce wczoraj z samego rana, wsumie jeszcze ciemno było , jak wracalem do domu z nieudanej próby wyjazdu w trase to wyła gorzej jak w t4 jak mi łopatka się ułamała na wirniku, o godzinie 14-tej juz była na stole wyjęta do diagnozy co jej jest. Auto mysli ze się poobija troche i poleniuchuje , ale my mu nie damy odpoczywać za dlugo :D. Dobrze ze akcja z turbiną miała miejsce doslownie chwile po wjezdzie na AOW pd Wrocławiem , na pierwszym mozliwym zjezdzie zawróciłem i wrociłem do domu.

Niestety kilka rzeczy jest do zrobienia przy okazji , nie wiedzialem o tym póki nie wsiadłem w niego w sobote i nie ruszyłem w trase , lozyska kół przednich do wymiany , chlodnica może nie leje ale jest zawilgocona z zewnatrz od plynu , gdzies ma wyciek nieduzy ale ma , kolega dpiero teraz mi powiedział ze od dluzszego czasu co około 10kkm musi dolać płyn bo schodzi ponizej minimum , szyba czołowa do wymiany , ma odpryskow mase, prawa szyba się nie chce opuszczać , jest elektrycznie otwierana/zamykana i to tyle , szkoda ze dowiaduje sie o tym sam jak wsiąde w auto dopiero... Auto z tylu jezdzi od dwoch miesiecy ze spalona zarówką lampy stop , nawet tego nie sprawdzą... Do tej pory jak jezdził nim kolega to pilnowal wszystkich rzeczy które trzeba zrobic , od wrzesnia jak jezdzi tym autem ktos inny to juz przyjął zasadę stare auto , do tego firmowe to po co robić cokolwiek przy nim.... pewnie przyjął stwierdzenie ze jak się szybciej zepsuje to firma szybciej mu nowe kupi.... ale się myli...


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 24 Lis, 2013 14:36 
Offline
Sponsor 2012 2013

Rejestracja: Pią 02 Lut, 2007 21:20
Posty: 3289
Miejscowość: Łochów
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 25 razy
Otrzymał podziękowań: 20 razy
Samochód: Partner, T4,T5
Silnik: 1.4B/LPG, 2,5TDI
To jest myślenie... Ja choć nie często auto firmowe biore a zwłaszcza od drugiej kierowniczki to ją uświadomie zawsze co ma w aucie zrobić na przeglądzie-bo sama wie że coś sie dzieje ale ale nie wie co... Ale widać jak sie dba to sie ma :)

_________________
VW jest bogiem, T5 nałogiem, TDI zabawą, a 4 motion podstawą.

Sprzedam opony 13' letnie, 15' zimowe i 16'C letnie (na jeden sezon), oraz sworzeń dolny do T4 2.4D


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 24 Lis, 2013 14:44 
Offline
Prawie uzależniony

Rejestracja: Sob 25 Wrz, 2010 20:12
Posty: 101
Miejscowość: Kalisz
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: Ford Transit
Silnik: 2.4 DualTorq DI
Sterciu nie mów mi o AOW, w czerwcu 2012 wracałem z wakacji z Karpacza, zahaczyłem o Ikee, poźniej na A8 i nagle łubudu i w Omedze motor odmówił współpracy, korba wyszła bokiem :oops: , na szczęście jechałem dośc szybko i rozpędem udało mi się dokulac do zjazdu i stoczyłem sie na 94 co pozwoliło uniknąc dodatkowych kosztów.
Pozbądź się niesfornego kierowcy, ja Ci doprowadzę tego 316 do perfekcyjności :lol: , Ja każdą pierdołę zgłaszam aż mają mnie dosyc, a światła to ogólnie wiadomo że to po stronie szofera leży, lubię żeby autko było na tip-top a teraz od pół roku nie mogę się doprosic naprawy/wymiany modułu ABS-u ale w związku z nadchodzącą zimą narobiłem awantury w firmie i może coś z tym zrobią.
Jak tam obiecane foteczki 319, zresztą 316 też bym zobaczył, 900tys.km całkiem przyjemny przebieg, 2.9 i 2.7 potrafili te motorki dopracowac. Jak pisałem wyżej z rok temu spotkałem mojego byłego Sprinta 313 i miał ponad 800tys.km :grin:


Góra
 Profil  
 
 
 [ 262 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 14, 15, 16, 17, 18

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group