Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Śro 11 Gru, 2013 02:30

Obecny czas: Śro 11 Gru, 2013 02:30
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 250 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna
Autor Wiadomość
PostWysłany: Wto 26 Mar, 2013 00:02 
Offline
Sponsor 2013
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Kwi, 2006 11:03
Posty: 4503
Miejscowość: Miasto z morza Gdynia
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 57 razy
Otrzymał podziękowań: 134 razy
Samochód: VITO 122 cdi VW B6
Silnik: V6 224KM TDI 171KM
Dzisiaj kupiłem sobie taką spawarkę inwertorową. Do tej pory miałem do czynienia tylko z transformatorowymi, zobaczymy jaka jest różnica. Ponoć z tego co wyczytałem inwertorowa ma być lepsza. Co prawda cena też sporo większa, ale różnica ma być spora.
http://www.praktiker.pl/produkt,1610,98 ... 120_a.html
Zobaczymy, jak wypróbuje to napiszę czy faktycznie lepiej się spawa.

_________________
POWER DIESEL TDI und CDI


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 26 Mar, 2013 09:50 
Offline
Sponsor 2012
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Paź, 2010 19:29
Posty: 849
Miejscowość: łódzkie
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Samochód: Dostawczy
Silnik: Turbo Diesel
Powinieneś być zadowolony ze spawarki, sam mam tej firmy skończyła 20 lat już jakiś czas temu i śmiga :grin:

_________________
Rozkodowywanie Vin-ów Citroen, info na PW

OPAKOWANIA TEKTUROWE PRODUCENT, info PW


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 26 Mar, 2013 11:45 
Offline
Sponsor 2013

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 15:25
Posty: 5431
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 191 razy
Otrzymał podziękowań: 99 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
Ja szukam i musze kupic gdyz mam Bestera (Magster 250,spawanie metoda MIG/MAG) i jak jade gdzies spawac to musze wolac kogos aby mi pomogl wstawic do auta gdyz wazy ok150kg.
Musze kupic Inwertorowa ale na drut,na elektrode mnie nie zadowala.Ale kupie firmy ESAP,(zolte).Zorientowalem sie w ciagu kilku minut ze jest Full podrobek z chin,bedzie ciezki wybor,aby nie wpasc.
Jak ktos ma cos podobnego to pisac jaki model wybrac.Dzieki.

_________________
Sprzedam silnik 2,4D i caly osprzet napedowy do Vw T4.
Oraz 4 felgi z oponami Barum, gumy jak nowe.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 26 Mar, 2013 12:06 
Offline
Sponsor 2013
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Kwi, 2006 11:03
Posty: 4503
Miejscowość: Miasto z morza Gdynia
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 57 razy
Otrzymał podziękowań: 134 razy
Samochód: VITO 122 cdi VW B6
Silnik: V6 224KM TDI 171KM
Inertorowe migomaty są dosyć drogie, a ESAB jeszcze droższy. Zaletą jest to, że można nimi spawać MIG MAG i MMA tzn elektrodami wszelkiego rodzaju.
Na pewno przy wyborze trzeba się kierować tym żeby minimum miał te 200A i 60% sprawności przy maksymalnym obciążeniu.

_________________
POWER DIESEL TDI und CDI


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 26 Mar, 2013 14:29 
Offline
Sponsor 2012 2013

Rejestracja: Pią 02 Lut, 2007 21:20
Posty: 3289
Miejscowość: Łochów
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 25 razy
Otrzymał podziękowań: 20 razy
Samochód: Partner, T4,T5
Silnik: 1.4B/LPG, 2,5TDI
Ta co podałeś w linku to dobra będzie-u mnie w robocie podobną mają-nawet jak trzeba było coś pospawać 6m nad ziemią to spawarka na ramie i poszedł a elektrody i 4mm potrafiła ciągnać :)

_________________
VW jest bogiem, T5 nałogiem, TDI zabawą, a 4 motion podstawą.

Sprzedam opony 13' letnie, 15' zimowe i 16'C letnie (na jeden sezon), oraz sworzeń dolny do T4 2.4D


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 26 Mar, 2013 17:14 
Offline
Sponsor 2013

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 15:25
Posty: 5431
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 191 razy
Otrzymał podziękowań: 99 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
fast napisał(a):
Inertorowe migomaty są dosyć drogie, a ESAB jeszcze droższy. Zaletą jest to, że można nimi spawać MIG MAG i MMA tzn elektrodami wszelkiego rodzaju.
Na pewno przy wyborze trzeba się kierować tym żeby minimum miał te 200A i 60% sprawności przy maksymalnym obciążeniu.


Wiadomo,cos dobrego kosztuje.Mysle ze 3tys.zl starczy :?:
Czy jeszcze wiecej trzeba kasiory :?:To sobie daruje,na razie.Za jakis czas stanieja.

_________________
Sprzedam silnik 2,4D i caly osprzet napedowy do Vw T4.
Oraz 4 felgi z oponami Barum, gumy jak nowe.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 26 Mar, 2013 18:00 
Offline
Sponsor 2013
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Kwi, 2006 11:03
Posty: 4503
Miejscowość: Miasto z morza Gdynia
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 57 razy
Otrzymał podziękowań: 134 razy
Samochód: VITO 122 cdi VW B6
Silnik: V6 224KM TDI 171KM
Nie na bez przesady za 2 tyś można już kupić przyzwoitą, ale nie ESAB.
Trochę mniej firmową, o dobrych parametrach, tak jak pisałem minimum 200A i 60% sprawności przy max obciążeniu.

_________________
POWER DIESEL TDI und CDI


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 26 Mar, 2013 23:31 
Offline
Sponsor 2013

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 15:25
Posty: 5431
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 191 razy
Otrzymał podziękowań: 99 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
Fast u mnie pisze tak w Danych Technicznych :
Sprawnosc znamionowa przy pracy X60% --- 77%
Maksymalny prad zasilania X60%-15A
Nie pisze jasno czy to z obciazeniem czy bez.

_________________
Sprzedam silnik 2,4D i caly osprzet napedowy do Vw T4.
Oraz 4 felgi z oponami Barum, gumy jak nowe.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 26 Mar, 2013 23:48 
Offline
Sponsor 2013
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Kwi, 2006 11:03
Posty: 4503
Miejscowość: Miasto z morza Gdynia
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 57 razy
Otrzymał podziękowań: 134 razy
Samochód: VITO 122 cdi VW B6
Silnik: V6 224KM TDI 171KM
peters napisał(a):
Fast u mnie pisze tak w Danych Technicznych :
Sprawnosc znamionowa przy pracy X60% --- 77%
Maksymalny prad zasilania X60%-15A
Nie pisze jasno czy to z obciazeniem czy bez.

Zawsze cykl pracy podawany jest dla max obciążenia, zmniejszając obciążenie wydłużasz czas pracy.
Te 60% dla spawarek wszelakiego typu znaczy, że możesz spawać 6 minut bez przerwy pod maksymalnym obciążeniem. 100% to 10minut
Tak, że 6min ciągłego spawania 4min chłodzenia.

_________________
POWER DIESEL TDI und CDI


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 26 Mar, 2013 23:55 
Offline
Sponsor 2013

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 15:25
Posty: 5431
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 191 razy
Otrzymał podziękowań: 99 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
Zawsze trzeba sie do tego stosowac,aby nie spawac np.bez przerwy 15 min. :?:
Niezaleznie czy spawarka ma wentylator czy nie ,zawsze trzeba sie tej reguly trzymac :?:
Pierwsze slysze o czyms takim.
My na starej DTR spawalismy ile sie chcialo.Bez odpoczynku.

_________________
Sprzedam silnik 2,4D i caly osprzet napedowy do Vw T4.
Oraz 4 felgi z oponami Barum, gumy jak nowe.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 27 Mar, 2013 00:21 
Offline
Sponsor 2013
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Kwi, 2006 11:03
Posty: 4503
Miejscowość: Miasto z morza Gdynia
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 57 razy
Otrzymał podziękowań: 134 razy
Samochód: VITO 122 cdi VW B6
Silnik: V6 224KM TDI 171KM
Nie trzeba, rzadko przecież jest tak, że nie odrywasz elektrody, czy drutu z MIGa przez 6min.
Każda przerwa wychładza uzwojenie, po to wentylator jest.
Nawet jak się przesadzi, to każda nowa spawarka ma zabezpieczenie termiczne, w razie przegrzania wyłączy się.
60% oznacza, że praktycznie można spawać bez przerwy.
Te 6min na 10min to teoria żeby podać parametry spawarki.
Do przegrzania dochodzi najczęściej jak ci się elektroda przyklei, ale w inwertorowych nie powinno tak się robić, ponieważ mają takie funkcje, jak zwiększony prąd w momencie zajarzenia.

_________________
POWER DIESEL TDI und CDI


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 27 Mar, 2013 00:38 
Offline
Sponsor 2013

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 15:25
Posty: 5431
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 191 razy
Otrzymał podziękowań: 99 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
No tak zgadza sie ,maja termik na uzwojeniu.Ale nie zaszkodzi tez zrobic przerwe na kawe podczas spawania,aby kosci rozprostowac. :faja:

_________________
Sprzedam silnik 2,4D i caly osprzet napedowy do Vw T4.
Oraz 4 felgi z oponami Barum, gumy jak nowe.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 10 Kwi, 2013 22:22 
Offline
Sponsor 2013
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Kwi, 2006 11:03
Posty: 4503
Miejscowość: Miasto z morza Gdynia
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 57 razy
Otrzymał podziękowań: 134 razy
Samochód: VITO 122 cdi VW B6
Silnik: V6 224KM TDI 171KM
peters napisał(a):
Fast to napisz jak sie ostrzy wiertla,gdyz takie umiejetnosci sie przydaja w zyciu.Moze nie wszystkim ale mi na pewno. :faja:

Poprzednio opisywałem jak się ostrzy wiertła na szlifierce stołowej.
Niestety szlifierkę mam na działce, a w domu wiertła też trzeba czasami podostrzyć.
Dla tego kupiłem sobie taką ostrzałkę, mogę polecić bardzo dobrze ostrzy wiertła, co najważniejsze do rozmiaru fi12mm.
Jak ktoś ma problem z techniką ostrzenia na zwykłej szlifierce, to zdecydowanie tą ostrzałką można zastąpić szlifierkę.
http://allegro.pl/ostrzalka-do-wiertel- ... 09340.html

_________________
POWER DIESEL TDI und CDI


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 11 Kwi, 2013 01:05 
Offline
Sponsor 2013

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 15:25
Posty: 5431
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 191 razy
Otrzymał podziękowań: 99 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
Powiedz lub napisz jak to sie robi recznie,moj tato to robi,ale nie ma czasu nigdy go o to spytac ,gdyz caly pic polega w szczegolach.

_________________
Sprzedam silnik 2,4D i caly osprzet napedowy do Vw T4.
Oraz 4 felgi z oponami Barum, gumy jak nowe.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 11 Kwi, 2013 01:10 
Offline
Sponsor 2013
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Kwi, 2006 11:03
Posty: 4503
Miejscowość: Miasto z morza Gdynia
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 57 razy
Otrzymał podziękowań: 134 razy
Samochód: VITO 122 cdi VW B6
Silnik: V6 224KM TDI 171KM
Już pisałem, nie pamiętasz :?::wink:
fast napisał(a):
Ważny jest kąt ostrzenia, prawidłowo powinien mieć 118 stopni (do metalu), wierzchołek wiertła powinien być na środku płaski "-" nie jak ołówek "<"
Zaczynamy szlifować od tyłu ruchem obrotowym ku krawędzi skrawającej.
Krawędź skrawająca powinna być najwyżej, tzn jak patrzymy na wiertło z boku krawędzie skrawające powinny być najwyżej.
Można powiedzieć, że krawędź skrawającą szlifujemy najmniej.
Wtedy wiertło nie będzie się ślizgać przy wierceniu.
Po każdym ruchu na szlifierce schładzamy wiertło, żeby nie rozhartować, co zapobiegnie łamaniu się wierteł.

_________________
POWER DIESEL TDI und CDI


Góra
 Profil  
 
 
 [ 250 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group