Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Wto 11 Paź, 2016 13:07

Obecny czas: Wto 11 Paź, 2016 13:07
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 15 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
PostWysłany: Pią 29 Lip, 2011 17:49 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pią 29 Lip, 2011 17:32
Posty: 2
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: vw t4
Silnik: 2.5
może mi ktos pomóc w sprawie czujników temp. cieczy vw t4 2.5 tdi gdzie one są


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 29 Lip, 2011 18:03 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Lut, 2008 22:01
Posty: 3516
Miejscowość: wrzesnia
Medale: 1
starszy majtek (1)
Podziękował : 20 razy
Otrzymał podziękowań: 106 razy
Silnik: ACV--->AXL
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... rt_ACV.jpg

_________________
Admin


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 29 Lip, 2011 19:44 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pią 29 Lip, 2011 17:32
Posty: 2
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: vw t4
Silnik: 2.5
to jest jeden a dwa pozostałe??


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 29 Lip, 2011 20:03 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Lut, 2008 22:01
Posty: 3516
Miejscowość: wrzesnia
Medale: 1
starszy majtek (1)
Podziękował : 20 razy
Otrzymał podziękowań: 106 razy
Silnik: ACV--->AXL
tam są oba

_________________
Admin


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 29 Lip, 2011 20:18 
Offline
Stary wyjadacz

Rejestracja: Czw 01 Lut, 2007 13:08
Posty: 1445
Miejscowość: Warszawa
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Samochód: T4
4transporter napisał(a):
tam są oba


to zależy od rocznika w pierwszych modelach 96 i 97 czasem i w 98 czteropinowy był na dole pod chłodnicą na grubym wężu od niej, na górze był tylko dwupinowy
trzeci to ten od wentylatorów i jest on w chłodnicy przy prawym reflektorze
jeśli była klima to był jeszcze na wężu też na dole pod chłodnicą czujnik tzw przeciążeniowy od wyłączania klimy przy zbyt dużej temperaturze chłodziwa

_________________
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziła by, że ma go za mało


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 30 Lip, 2011 07:05 
Offline
Prawie uzależniony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 20 Mar, 2010 14:13
Posty: 126
Miejscowość: woj. Śląskie miasto Zabrze
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: t4 2001 DOKA
Silnik: 2.5 TDI 75KW
Witam

Panowie czy ten czujnik na zdjęciu to czujnik którego może dotyczyć ten błąd :

17664 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

?
kiedyś miałem taki ale nic sie nie działo więc zostawiłem tak jak jest, po kasacji powracał, lecz kontrolki się nie świeca.

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 30 Lip, 2011 09:11 
Offline
Sponsor 2013

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 15:25
Posty: 5742
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Medale: 2
majtek (1)
Podziękował : 202 razy
Otrzymał podziękowań: 109 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
Musisz zdiagnozowac ktory to jest ,gdyz jest ich tam kilka tak jak pisze kolega Kenobi.
Dwupinowy u gory na kroccu jest od swiec zarowych reszta czujnikow do przegladu.

_________________
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.
Kupie pomke hamulcowa ze zbiorniczkie bez ABS od TDI.Stan idealny.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 02 Sie, 2011 07:17 
Offline
Stary wyjadacz

Rejestracja: Czw 01 Lut, 2007 13:08
Posty: 1445
Miejscowość: Warszawa
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Samochód: T4
peters napisał(a):
Dwupinowy u gory na kroccu jest od swiec zarowych reszta czujnikow do przegladu.

w silniku TDI nie występuje jak w 2.4D czujnik tylko od świec, jest to czujnik do ECU i nie jest on zawsze dwupinowy - to zależy od rocznika, niestety nie wiem dokładnie w którym roku była zmiana coś koło 99
czyli przed zmianą było - dwupinowy do ECU (G62), czteropinowy (G2/F95) do zegarów i pompki, po zmianie tak jak u mnie w roczniku 2001 jest - dwupinowy uruchamia pompkę (F95), a czteropinowy (G62/G2) daje sygnał do ECU i do zegarów

błąd 17664 to błąd czujnika G62 - czujnik ten daje odczyty do ECU więc nie najlepiej dla silnika jak łapie on błędy, dobrze że sporadyczny
efektem mogą byc problemy przy uruchamianiu ECU uzna że silnik ciepły, czasem też w czasie jazdy może powodowac to kopcenie gdy ECU uzna, że silnik zimny to zwiększy dawkę jak dla zimnego silnika

_________________
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziła by, że ma go za mało


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 02 Sie, 2011 07:20 
Offline
Prawie uzależniony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 20 Mar, 2010 14:13
Posty: 126
Miejscowość: woj. Śląskie miasto Zabrze
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: t4 2001 DOKA
Silnik: 2.5 TDI 75KW
żadnych objawów nie zauważyłem, ale wezmę odepnę z niego wtyczkę i wyczyszczę styki, bo chyba zaśniedziałe będą. Może ktoś zna oporność jaką powinien mieć czujnik G62 ?

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 02 Sie, 2011 08:50 
Offline
Stary wyjadacz

Rejestracja: Czw 01 Lut, 2007 13:08
Posty: 1445
Miejscowość: Warszawa
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Samochód: T4
dla 0st - 5000 - 6500 ohm
dla 20st - 2250 - 3000 ohm
dla 80st - 275 - 375 ohm

mam cały wykres ale niestety w pdf, a nie mam dostępu skanera, jakby co pisz przy jakiej temperaturze będziesz robił pomiar to wypisze

_________________
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziła by, że ma go za mało


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 02 Sie, 2011 10:21 
Offline
Prawie uzależniony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 20 Mar, 2010 14:13
Posty: 126
Miejscowość: woj. Śląskie miasto Zabrze
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: t4 2001 DOKA
Silnik: 2.5 TDI 75KW
na początek pomyślałem zobaczę co pokazuje ECU.
więc zrobiłem tak: VAGiem zrobiłem podgląd temperatury pokazywało mi 18,9`C, na zewnątrz termometr pokazywał 17`C. następnie odpaliłem silnik i oglądałem temperaturę temperatura rosła sobie stopniowo tzn 19,4, 19,8, i tak powoli rośnie.

więc czujnik chyba działa ok skoro mam prawidłowe odczyty ? namacalnie nie sprawdzałem jeszcze bo pogoda nie sprzyja.

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 03 Sie, 2011 08:34 
Offline
Stary wyjadacz

Rejestracja: Czw 01 Lut, 2007 13:08
Posty: 1445
Miejscowość: Warszawa
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Samochód: T4
napisałeś, że błąd sporadyczny więc może byc tak, że odczyt z czujnika zanika tylko na chwilę taką, że komp błąd wyłapie, a dla działania silnika nie ma to znaczenia

_________________
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziła by, że ma go za mało


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 03 Sie, 2011 08:54 
Offline
Prawie uzależniony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 20 Mar, 2010 14:13
Posty: 126
Miejscowość: woj. Śląskie miasto Zabrze
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Samochód: t4 2001 DOKA
Silnik: 2.5 TDI 75KW
Cytuj:
napisałeś, że błąd sporadyczny więc może byc tak, że odczyt z czujnika zanika tylko na chwilę taką, że komp błąd wyłapie, a dla działania silnika nie ma to znaczenia


więc co dalej z tym robić ?
chciał bym mieć czyste ECU.

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 03 Sie, 2011 10:18 
Offline
Stary wyjadacz

Rejestracja: Czw 01 Lut, 2007 13:08
Posty: 1445
Miejscowość: Warszawa
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Samochód: T4
w mojej rozpisce ten błąd ma opis - uszkodzenie czujnika G62 lub brak ciągłości przewodu lub zwarcie z potencjałem plus, także ciężko powiedziec co zrobic

inaczej,
miałem tak samo opisany błąd związany z czujnikiem G2 tym od wskazań zegarów ( u mnie te dwa są razem - zielony czteropinowy G62/G2 )
objawiało się to chwilowym opadaniem wskazówki temp. w zegarach, ten czujnik w oryginale w InterCarsie kosztuje 70 zł więc go kupiłem i wymieniłem ( pomyślałem, że jak nie pomoże to go zwrócę twierdząc, że nie pasuje - w końcu jest ich kilkanaście wersji ) - nie bawiąc się w jakieś sprawdzania lub szukania zwarcia i to pomogło

_________________
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziła by, że ma go za mało


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 03 Sie, 2011 12:14 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pon 26 Kwi, 2010 09:07
Posty: 25
Miejscowość: Kaszuby
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: t4 skrzynia
Silnik: acv
KenoBi napisał(a):
dla 0st - 5000 - 6500 ohm
dla 20st - 2250 - 3000 ohm
dla 80st - 275 - 375 ohm

mam cały wykres ale niestety w pdf, a nie mam dostępu skanera, jakby co pisz przy jakiej temperaturze będziesz robił pomiar to wypisze


Zawsze można zrobić zdjęcie telefonem i wysłać do komputera...


Góra
 Profil  
 
 
 [ 15 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group