Jaki olej do T4 ? Polecacie

Tu zadajmy wszelkie pytania związane z Płynami do naszego samochodu.

Moderatorzy: wojjan, chemik211

Fanatyq
Szara Eminencja
Posty: 628
Rejestracja: czw 09 lut, 2006 14:42

Jaki olej do T4 ? Polecacie

Post autor: Fanatyq » śr 01 mar, 2006 14:19

Jak w temacie,

Panowie jaki olej polecacie do teczwórki, myślę że to pytanie które zadaje sobie wielu posiadaczy teczwórek ;)

Pozdrawiam 8)

drahnoel

Post autor: drahnoel » pn 20 mar, 2006 14:59

mnie własnie czeka pierwsza wymiana oleju i zabardzo nie wiem mam zwykłego disla więc myślałem o LOTOSIE TRAFIK syntetycznym ( bo taki był lany ) a nie będe wlewał droższego do turbo disla bo chyba nie ma sęsu tylkomam problem z filtrem oleju bo jakoś drogi bo po 40-50 zł są i nic TAŃSZEGO NIE MA w mojej okolicy

[ Dodano: 28 Marzec 06, 9:08 pm ]
ja będe lał syntetyczny olej LOTOSA "Lotos TRAFIC" jest niedrogi a bardzo dobry jakościowo do TD jest specjalny "LotosTrafic TurtboDisel" są to tańsze oleje od naprzykład Castrola a dorównują jakości. Nie polecam olejów innych niż syntetycznych ponoć tylko syntetyczne są w stanie najlepiej zadbać o silnik.

[ Dodano: 28 Marzec 06, 9:09 pm ]
Amam takie pytanie co myślicie o dodawaniu tuż przed wymianą oleju specyfiku który czyści silnik ( nie woiolno na nim jeździć, wlewasie go do silnika 15 min pracy na jałowym i wymieniamy olej) próbowałktoś to ma to wogóle sens czy to tylkobajer niepotrzebny

[ Dodano: 7 Kwiecień 06, 11:01 pm ]
W poniedziałęk wymieniam olej kupiłem 6l lotosa do tego nowy filtr oleju i jeszcze wymieniam filtr paliwa całkowity koszt to 200 zł :) nie jest źle

darkob
Stary wyjadacz
Posty: 596
Rejestracja: ndz 09 kwie, 2006 11:37

olej

Post autor: darkob » wt 11 kwie, 2006 17:23

Ja leje LOTOS 10w40 4L.-69zł w makro.Przejechałem na nim 55tys. i jest ok.wymieniam co 15tys.

drahnoel

Post autor: drahnoel » śr 12 kwie, 2006 15:04

Kurcze ratujcie niemoge odkręcic korka od spustu oleju ten w misce olejowej co robić :(

ALAN

Post autor: ALAN » śr 12 kwie, 2006 17:45

hehe odkrec miske :wink:

Fanatyq
Szara Eminencja
Posty: 628
Rejestracja: czw 09 lut, 2006 14:42

Post autor: Fanatyq » śr 12 kwie, 2006 18:26

chcesz łom ?

drahnoel

Post autor: drahnoel » śr 12 kwie, 2006 18:42

nie njo mówie poważnie wychodzi że musze rozwiercić korek ipotem nanowo nagwintować otworek alekurcze załamka normalniemyślałem że sobie bezproblemowo wymienei olej sam a tu zonk :(

ALAN

Post autor: ALAN » śr 12 kwie, 2006 19:07

Jak wyjmiesz miske to nie bedziesz musiał gwintowac. Utnij łepek sruby nawierc otwor na wylot wbij imbusa i pojdzie ... murowane!! Nie zapomnij wyczyscic dokładnie miski! Przy okazij zobaczysz co słychac na dnie :wink:

drahnoel

Post autor: drahnoel » czw 13 kwie, 2006 07:45

ale żebym ja mógł zdjąc miske to wydaje mi sie że musze silnik wyciągnąć :( bo niuema dostepu doczęści śrób

ALAN

Post autor: ALAN » czw 13 kwie, 2006 15:17

hmm a tego Ci juz nie powiem niestety....

darkob
Stary wyjadacz
Posty: 596
Rejestracja: ndz 09 kwie, 2006 11:37

olej

Post autor: darkob » czw 13 kwie, 2006 16:02

ja też miałem ten problem,kilka kluczy zgiąłem.odkręciłem mocnym kluczem na który założyłem pół metrową rurę(silnik był nagrzany)

drahnoel

Post autor: drahnoel » czw 13 kwie, 2006 17:05

noa własnie ja kluczem chwyce tylko że śróba zaczyna sie psuć i niechce skręcić łebek śróbki narazie nic nie robie za tydzień jade na warsztat i zobacze co da sie zrobić :)

artek30
Guru
Posty: 298
Rejestracja: pt 14 kwie, 2006 19:36

Post autor: artek30 » pt 14 kwie, 2006 19:56

witam najprościej i najtaniej jedz do warsztatu samochodowego który ma tzw.wysysarke do oleju wyssą przez baknet i nic nie zepsujesz napewnoto tańsze niż wyjęcie silnika
artek30
VW t4 1,9td t42,5 tdi
HONDA XL600V transAlp
K-750
MB c200d jestem też na: http://www.w202.pl


nie pożądaj żony bliźniego swego... nadaremnie

ALAN

Post autor: ALAN » pt 14 kwie, 2006 20:31

A ile taka przyjemnosc kosztuje?

daniello

Post autor: daniello » pn 17 kwie, 2006 10:44

wracając do tematu ,ja jeżdze na mobil 1 .mineralnym.
chciałem jakiś pól syntetyk,ale nie wiedziałem na czym wczesniej chodził.podobno z mineralnego na syntetyk nie bardzo.natomiast odwrotnie smiało!!
filtr oleju zawsze mann.
zdecydowanie nie polecam filtrona.
oczywiście wymiana po 10tyś.km

ODPOWIEDZ

Wróć do „Płyny eksploatacyjne”