T5 długi 2.5 TDI osobowy

Chcesz kupić busa ? Jest taki wybór, a Ty nie wiesz co kupic - dlatego zajrzyj koniecznie tutaj, pomożemy Cie wybrać !!!

Moderator: wojjan

Kacper
Stary wyjadacz
Posty: 974
Rejestracja: pn 14 sie, 2006 15:06

T5 długi 2.5 TDI osobowy

Post autor: Kacper » wt 18 lis, 2014 15:43

Wydaje mi się że od maja już zdążył zdiagnozować co jest nie tak.
Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na laurach - to klęska

Kingu
Zanim zapytasz - POSZUKAJ
Posty: 7
Rejestracja: czw 08 lis, 2012 23:58

Re: T5 długi 2.5 TDI osobowy

Post autor: Kingu » wt 18 lis, 2014 20:52

Temat stary ale aktualny :) Dziękuję za zainteresowanie.
Na razie tylko raz nim jechałem, po zakupie. Dopiero od przyszłego tygodnia będzie regularnie używany, to sprawdzę czy występują te wymienione przez Ciebie objawy.
Przed zakupem sprawdzał go mechanik ze szwajcarskiego autoryzowanego warsztatu VW. Zobaczymy ile warta była jego ocena.

Przy okazji. W instrukcji jest informacja, że przy kilkutygodniowym postoju należy odłączać akumulator. Po miesiącu rzeczywiście był kompletnie rozładowany. Co tam ciągnie prąd?

-- Czw 25 Gru, 2014 15:43 --
mochtak pisze:Mam 2,5 130 KM, ale nie ma mowy by gasł przy ruszaniu bez gazu. Czy szarpie przy ruszaniu? Czy stuka przy wciśnięciu sprzęgła w czasie jazdy (jak zmieniasz bieg na wyższy)? Jeśli pierwsze tak, to sprzęgło jest do wymiany, jeśli drugie to także dwumas.
Jeżdżę już od kilku tygodni. Nie szarpie przy ruszaniu i nie słyszę aby coś stukało. Tylko przy puszczaniu sprzęgła czasem słychać takie głuche uderzenie. Może za zmieniam biegi na zbyt niskich obrotach. Sprzęgło wydaje mi się bardzo krótkie w tej Karawelce, przynajmniej jak porównam do VW Vento 1.9 TDI. Czy to znak że się kończy? Auto ma 144 tys.
Może po prostu inaczej trzeba je obsługiwać, wolniej i delikatniej :smile:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcesz kupić busa ??”