T5 mały zasięg pilota

Moderatorzy: wojjan, chemik211

bobikos
Uzależniony
Posty: 192
Rejestracja: czw 12 paź, 2006 16:27

T5 mały zasięg pilota

Post autor: bobikos » śr 14 wrz, 2011 07:20

Miałem w T5 problem najpierw z jednym, potem z drugim pilotem. Sprawa wyglądała tak że piloty stopniowo traciły zasięg, aż w końcu działały tylko przy samym samochodzie. Najpierw jeden, więc zamieniłem na drugi, ale z nim stało się to samo po jakimś czasie. Przelutowanie nic nie dało, do naprawy wydaje mi się że nie warto oddawać. Kupiłem nowy pilot na allegro i tutaj ciekawe zaskoczenie bo pilot oryginalny jest dwuprzyciskowy o oznaczeniu 1J0 959 753 AG o ile dobrze pamiętam i takich na allegro nie ma. Kupiłem więc 1J0 959 753 DA trzyprzyciskowy i nie dość że udało się go doprogramować to działa również środkowy przycisk - otwiera samą tylną klapę.
Generalnie temat bardziej informacyjnie piszę bo skoro obydwa stare piloty miały podobne problemy, to prawdopodobnie jest z nimi jakiś problem.
Auto T5 2004 rok.

sebcio
Młodszy Bus-forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: czw 25 maja, 2006 20:31

Re: T5 mały zasięg pilota

Post autor: sebcio » śr 14 wrz, 2011 16:59

Glupie pytanie, ale nie napisales. Probowales wymienic baterie?
Powered by CompSport

bobikos
Uzależniony
Posty: 192
Rejestracja: czw 12 paź, 2006 16:27

Re: T5 mały zasięg pilota

Post autor: bobikos » pt 16 wrz, 2011 11:32

sebcio pisze:Glupie pytanie, ale nie napisales. Probowales wymienic baterie?
W rzeczy samej Twoje pytanie takie właśnie jest...
Nie kupowałbym nowego pilota gdybym najpierw starego nie przetestował na różne sposoby. Wymieniałem baterie, jak również lutowałem wszystkie elementy na płytce. Nic to nie pomaga. Nie ma tam również potencjometrów ani żadnych innych elementów umożliwiających regulację czegokolwiek. Ponowne zakodowanie VAGiem także nie przynosi efektu. Do serwisu nie zanosiłem bo nowy pilot kosztuje 80 zł.

fast
Sponsor 2013
Posty: 2474
Rejestracja: pn 17 kwie, 2006 12:03

Re: T5 mały zasięg pilota

Post autor: fast » ndz 18 wrz, 2011 00:46

bobikos pisze:
sebcio pisze:Glupie pytanie, ale nie napisales. Probowales wymienic baterie?
W rzeczy samej Twoje pytanie takie właśnie jest...
Nie kupowałbym nowego pilota gdybym najpierw starego nie przetestował na różne sposoby. Wymieniałem baterie, jak również lutowałem wszystkie elementy na płytce. Nic to nie pomaga. Nie ma tam również potencjometrów ani żadnych innych elementów umożliwiających regulację czegokolwiek. Ponowne zakodowanie VAGiem także nie przynosi efektu. Do serwisu nie zanosiłem bo nowy pilot kosztuje 80 zł.
Miałem to samo w T5 i w Passacie B5 z czasem łapały coraz bliżej, aż w końcu przestawały działać, również czyściłem wszystkie styki i poprawiłem luty nic nie pomogło. Chyba coś z tymi pilotami jest, że działają 5-6 lat i się kończą.
Pozostaje tylko zakup nowego. Na szczęście nie są to jakieś kosmiczne koszty.
POWER DIESEL TDI und CDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”