Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Czw 04 Gru, 2014 08:59

Obecny czas: Czw 04 Gru, 2014 08:59
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: VW LT - niedogrzany silnik
PostWysłany: Wto 22 Lis, 2011 19:11 
Offline
Sponsor 2013

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 15:25
Posty: 5609
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 200 razy
Otrzymał podziękowań: 102 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
KenoBi napisał(a):
W silniku 2.5 TDI w T4 też on występuje i
jest odpowiedzialny za przepływ chłodziwa po wyłączeniu silnika gdy z powodu zbyt dużej temperatury uruchamia się pompka dodatkowego obiegu po wyłączeniu silnika
jak włączysz silnik to ten zawór się od razu zamyka, po wyłączeniu się otwiera co powoduje, że gdy silnik jest za gorący i ruszy pompka to tłoczy ona chłodziwo od razu z małego obiegu w wąż od chłodnicy

może to wam coś pomoże jeśli chodzi o LT


Powiedz gdzie,chodzi o zawor combi :?:Innego nie przypominam sobie aby występował.

_________________
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.
Kupie pomke hamulcowa ze zbiorniczkie bez ABS od TDI.Stan idealny.


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: Re: VW LT - niedogrzany silnik
PostWysłany: Nie 27 Lis, 2011 18:14 
Offline
Prawie uzależniony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 28 Lut, 2010 17:23
Posty: 124
Miejscowość: PCT
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: VW T4 / LT 35
Silnik: 2,5 TDI ACV, AHD
Witam
tak jak rok temu napisałem miałem taki problem jak Wy i nikt nie umiał pomóc jak już miałem ten zawór podciśnieniowy w ręce i zobaczyłem jak on działa to mówię do kumpla a weź go palcem podnieś zobaczymy jak temperatura na wyświetlaczu (oczywiście silnik był rozgrzany ) no i palcem go naprawił wymiana to był zabieg teraz od roku jest ok i chłodnicy nie trzeba zasłaniać :)


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: Re: VW LT - niedogrzany silnik
PostWysłany: Nie 27 Lis, 2011 18:20 
Offline
Guru
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 31 Mar, 2010 17:10
Posty: 284
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 13 razy
Samochód: VW VW VW VW
Silnik: różne
ZiomekPCT napisał(a):
Witam
tak jak rok temu napisałem miałem taki problem jak Wy i nikt nie umiał pomóc jak już miałem ten zawór podciśnieniowy w ręce i zobaczyłem jak on działa to mówię do kumpla a weź go palcem podnieś zobaczymy jak temperatura na wyświetlaczu (oczywiście silnik był rozgrzany ) no i palcem go naprawił wymiana to był zabieg teraz od roku jest ok i chłodnicy nie trzeba zasłaniać :)


a w swoim dałem nura pod samochód i po odpaleniu silnika widać jak zawór się otwiera, rozumie, ze to znaczy , ze działa, tak? Zacznę chyba od wymiany termostatu.

_________________
Pawel
VW 2002 MULTIVAN T4 2.5 benzyna
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm
VW 1989 T3 Westfalia California 1.6TD
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: Re: VW LT - niedogrzany silnik
PostWysłany: Nie 27 Lis, 2011 18:27 
Offline
Prawie uzależniony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 28 Lut, 2010 17:23
Posty: 124
Miejscowość: PCT
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: VW T4 / LT 35
Silnik: 2,5 TDI ACV, AHD
vwyogi napisał(a):
ZiomekPCT napisał(a):
Witam
tak jak rok temu napisałem miałem taki problem jak Wy i nikt nie umiał pomóc jak już miałem ten zawór podciśnieniowy w ręce i zobaczyłem jak on działa to mówię do kumpla a weź go palcem podnieś zobaczymy jak temperatura na wyświetlaczu (oczywiście silnik był rozgrzany ) no i palcem go naprawił wymiana to był zabieg teraz od roku jest ok i chłodnicy nie trzeba zasłaniać :)


a w swoim dałem nura pod samochód i po odpaleniu silnika widać jak zawór się otwiera, rozumie, ze to znaczy , ze działa, tak? Zacznę chyba od wymiany termostatu.


w takim razie zawór działa


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: Re: VW LT - niedogrzany silnik
PostWysłany: Pią 16 Gru, 2011 12:12 
Offline
Guru
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 31 Mar, 2010 17:10
Posty: 284
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 13 razy
Samochód: VW VW VW VW
Silnik: różne
u mnie pomogła wymiana termostatu. Wskazówka stoi w połowie wskaźnika

_________________
Pawel
VW 2002 MULTIVAN T4 2.5 benzyna
VW 1979 1303 cabrio 1915ccm
VW 1989 T3 Westfalia California 1.6TD
VW LT35 2001 2.5TDI max wyposażony


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: VW LT - niedogrzany silnik
PostWysłany: Nie 20 Paź, 2013 18:23 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Nie 20 Paź, 2013 17:58
Posty: 1
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: vw lt
Silnik: 2,5 tdi
witam koledzy a w moim lt jak jade to grzeje a jak stane to leci chłodne powietrze,i jeszcze zauważyłem że pompka elektryczna chodzi cały czas ktos zdjoł wtyczke żeby nie chodziła a jak założe to cały czas chodzi


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: VW LT - niedogrzany silnik
PostWysłany: Pon 21 Paź, 2013 10:07 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Lut, 2008 22:01
Posty: 3585
Miejscowość: wrzesnia
Podziękował : 20 razy
Otrzymał podziękowań: 103 razy
Silnik: ACV--->AXL
podłącz pod vag i sprawdź jaką temperaturę płynu czyta czujnik .może jest uszkodzony lub niewłaściwy.

_________________
Admin


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: VW LT - niedogrzany silnik
PostWysłany: Nie 16 Lis, 2014 19:38 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Nie 13 Sty, 2013 16:59
Posty: 31
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: VW LT 28 '02 średni
Silnik: 2,5 TDI
Też mam tak, że ciężko mu sie rozgrzac do tych 90stopni przy obecnych temperaturach. Nie wiem czy w tamtym roku tak miałem. Chyba nie. Inaczej bym zapamiętał.


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: VW LT - niedogrzany silnik
PostWysłany: Śro 19 Lis, 2014 19:45 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Śro 19 Lis, 2014 18:28
Posty: 1
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: vw lt
Silnik: 2,5 sdi
Witam.
Niedawno nabyłem LT 2,5 SDI.
Wymieniłem pompę wody i rozrząd.
Wymieniłem dmuchawę na nową bo stanęła.
Mam problem z ogrzewaniem jak wspomniano powyżej tj. na wolnych obrotach nagrzewnica nie grzeje, na wyższych obrotach działa, ale mam wrażenie, że albo nagrzewnica grzeje na maxa, a jak trochę skręce ogrzewanie to jest dużo chłodniejsze powietrze.
Odnośnie temperatury silnika to trzyma się w okolicach 70 stopni, ale rośnie powoli.

Mam więc pytanie gdzie znajdę pompkę elektryczną i zaworek podciśnienia.
Jestem tu nowy i nie wiem dlaczego nie otwietają mi się załączone schematy.

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group