MEDALE • FAQ
  Kontakt   Użytkownicy   Szukaj

Użytkownik:   Hasło:   Zapamiętaj mnie  

Obecny czas: Sob 26 Maj, 2018 11:09
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 173 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 27 Paź, 2008 21:05 
MULTIVAN 100 napisał(a):
U niego co najwyżej olej w motorze i to przy bacznej obserwacji operacji.

i tu bym się nad tym też zastanowił


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 27 Paź, 2008 21:11 
aaa to byście się bardzo zdziwili.....bardzo doświadczony mechanik rzeczywiście jest w stanie okreslić stan paska rozrządu po jego oględzinach.....tak tez było w moim przypadku


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 27 Paź, 2008 21:14 
tomza79 napisał(a):
.bardzo doświadczony mechanik rzeczywiście jest w stanie okreslić stan paska rozrządu po jego oględzinach.....tak tez było w moim przypadku

a jeśli rolka padnie lub pompa wody a pasek będzie dalej super?!


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 27 Paź, 2008 21:16 
Offline
Stary wyjadacz

Rejestracja: Nie 10 Sie, 2008 22:25
Posty: 1259
Miejscowość: ROW (Śląsk)
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Rolki i pompę łatwiej zdiagnozować jak pasek->zasłyszane,nie znam się na tym

_________________
a bryka niech mknie przed siebie...bez niespodzianek ;-)


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 27 Paź, 2008 21:19 
peter7801 napisał(a):
tomza79 napisał(a):
.bardzo doświadczony mechanik rzeczywiście jest w stanie okreslić stan paska rozrządu po jego oględzinach.....tak tez było w moim przypadku

a jeśli rolka padnie lub pompa wody a pasek będzie dalej super?!

taka sytuacja może się zdarzyć w każdej chwili...bez wzgledu na stan paska, dlatego powinno sie wymieniać pompe wody przy każdej zmianie paska


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 27 Paź, 2008 21:25 
tomza79 napisał(a):
dlatego powinno sie wymieniać pompe wody przy każdej zmianie paska

ja tak robię


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 27 Paź, 2008 21:26 
Offline
Stary wyjadacz

Rejestracja: Nie 10 Sie, 2008 22:25
Posty: 1259
Miejscowość: ROW (Śląsk)
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
peter7801 napisał(a):
ja tak robię
a gdzie?

_________________
a bryka niech mknie przed siebie...bez niespodzianek ;-)


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 27 Paź, 2008 21:29 
robiłem u Gali ale stałem nad mechanikami, ale nie polecam, od listopada kumpel otwiera warsztat więc mam nadzieję będzie gdzie naprawiać auto, jak otworzy to dam Ci znać gdzie co i jak.


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 27 Paź, 2008 21:32 
Offline
Stary wyjadacz

Rejestracja: Nie 10 Sie, 2008 22:25
Posty: 1259
Miejscowość: ROW (Śląsk)
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Byłoby super,bo do Przegędzy czy Stanowic jest kawałek i z każdą pierdołą jezdzić to lepiej mieć kogoś pod ręką-byle dobrego.Bo co to za atrakcja stać nad mechanikiem.

_________________
a bryka niech mknie przed siebie...bez niespodzianek ;-)


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 27 Paź, 2008 21:54 
MULTIVAN 100 napisał(a):
.Bo co to za atrakcja stać nad mechanikiem.

żadna to jest udręka i jest to zbyt kosztowne bo tracisz czas na pilnowanie jego. Ten będzie konkretny i oby mu się nie poprzestawiało w głowie.


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 30 Paź, 2008 15:53 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 16 Lis, 2007 21:22
Posty: 1175
Podziękował : 20 razy
Otrzymał podziękowań: 43 razy
Samochód: T4
Silnik: AFN
U mnie padła pompa wody, tzn cały płyn przez nią uciekał. To mechanik musiał ściągać rozrząd, na ręce nie patrzyłem a auto jeździ dalej jak jeździło bez żadnego ustawiania na zegar.

_________________
Sprzedam części do VW T4
kontakt przez PW


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 31 Mar, 2009 17:36 
WITAM.mam prosbe w sprawie ustawienia optymalnie zaplonu w t4 2.4diesel tzn raz kopci i telepie silnikiem a w innym polozeniu bardzo glosno stuka czy ktos moze wie jak bez kombinacji ustawic zeby bylo dobrze??z gory dziekuje bardzo!


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 31 Mar, 2009 18:18 
Offline
Sponsor 2013
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 16:25
Posty: 4286
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Podziękował : 169 razy
Otrzymał podziękowań: 100 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
hmm,kolego jacek129, jezeli robisz to pierwszy raz w 2,4D to mozesz miec troche gimnastyki :mrgreen:
znajdz znak(czasami jest to kreska,lub kolko)na kole paska razrzadu,oraz zaslepkie na skrzyni biegow,w punkcie 0 masz GMP,musisz znalesc tez oznaczenie na kole pompy wtryskowej,jest tam otwor ktory sie pokrywa z otworem na przelot w mocowaniu pompy wtryskowej,wszystkie te znaki musza sie pokrywac wtedy jest dobrze ustawiony zaplon ;D

A jesli chodzi o dokladne ustawienie konta wyprzedzenia wtrysku potrzebny jest specjalistyczny przyrzad ktory wkrecasz pomiedzy przewody wysokiego cisnienia,nie poslugiwalem sie wiec nie bede ci bajek opowiadal,
wielu mechanikow ustawia ten motor na sluch ja tak mam i jest ok,zasadnicza sprawa nie moze nim szarpac,bujac w zakresie niskich i wysokich obrotow na biegu jalowym :!:

_________________
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.
Kupie pomke hamulcowa ze zbiorniczkie bez ABS od TDI.Stan idealny.


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 31 Mar, 2009 20:34 
Offline
Sponsor 2012
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 12 Paź, 2008 11:35
Posty: 484
Miejscowość: LUBUSKIE
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy
Samochód: T4
Silnik: AAB/ABL
peters napisał(a):
bujac w zakresie niskich i wysokich obrotow na biegu jalowym :!:

hmm możesz sprecyzować to bujanie

_________________
Vag Diagnostyka od 1990-2004 kontakt na Pw


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 03 Kwi, 2009 23:10 
Offline
Sponsor 2013
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 16:25
Posty: 4286
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Podziękował : 169 razy
Otrzymał podziękowań: 100 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
wilu napisał(a):
hmm możesz sprecyzować to bujanie

chodzi mi o nierowna prace i wtedy husta silnikiem na boki na takich srednich obrotach,moze zle sie wyrazilem ale na niskich moze tego nie byc :mrgreen:

_________________
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.
Kupie pomke hamulcowa ze zbiorniczkie bez ABS od TDI.Stan idealny.


Góra
 Profil  
 
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 173 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group