LPG w samochodzie

Chcesz porozmawiać o busach lub ogólnie o motoryzacji ? Dlaczego nie, to jest odpowiednie forum na tego typu rozmowy :)

Moderator: wojjan

Awatar użytkownika
peters
Sponsor 2013
Posty: 4295
Rejestracja: śr 21 lis, 2007 16:25

Re: LPG w samochodzie

Post autor: peters »

chemik211 pisze:Peters nie do końca masz rację z bmw w toyocie . pokaż mi dokładnie co w tych silnikach jest od bmw , bo ja nie widzę nic
Zapytaj kolegę Stercia,ja tylko wiem tyle ze teraz to sie nie kupuje żadnej Toyoty Diesel bo tam siedzi BMW. A które silniki od BMW to pewnie pieszo na necie by trzeba sprawdzic. To tak jak w aucie Mazda siedzi fordowski silnik Diesel. Na onecie bylo kiedys sporo informacji wrzucałem na shut box linka.Na pewno jest lipny diesel co siedzi w X3 2,0 D.

-- 12 Wrz 2016, 2016 22:18 --
kat825 pisze:To chyba na odwrót, Mini=BMW brało swego czasu silniki diesla 1.4 d4d od Toyoty.
Wszystkie silniki D4D w Toyocie to są ich silniki. Jedynie kiedyś w Corolli z okrągłymi lampami był silnik 1.9d to chyba od PSA.

Mój szwagier ma Avensis II 2.0 d4d 116KM z 2005r od 4 lat i auto bajka, zero problemów, a jeździ sporo bo dojeżdża do pracy ok 20KM w 1 str.

Ja mam Yariskę Verso 1.4 d4d 75KM, nie mam 2masu, turbo bez zmiennej geometrii, wtryski Bosch regenerowalne, rozrząd na łańcuchu - same plusy. Późniejsze wersje 1.4 d4d 90KM mają 2masę, i wtryski nie regenerowalne.
Juz sie zgodzę ze Diesel w toyocie jest taki wspaniały. A o rozwarstwieniu pomp wysokiego cisńienia szczególnie firmy ( Denso) ktos słyszał ? Pewnie nie bo to zbyt częsty przypadek i zapychajace sie wtryskiwacze przez to ustrojstwo.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.
Kupie pomke hamulcowa ze zbiorniczkie bez ABS od TDI.Stan idealny.
kat825
Stary wyjadacz
Posty: 690
Rejestracja: sob 06 mar, 2010 12:28

LPG w samochodzie

Post autor: kat825 »

Te nowe Mini ma BMW diesel Power, ale poprzednie miały 1.4 d4d od toyoty.
A odnośnie auta szwagra, to jeździ i jest bez awaryjny. Te mocniejsze wersje 126KM i w wyżej są bardziej narażone na awarie.
chemik211
Stary wyjadacz
Posty: 2525
Rejestracja: czw 16 lip, 2009 16:35

LPG w samochodzie

Post autor: chemik211 »

Peters doczytaj a później pisz bo widzę że coś ktoś napisze a ty to powtarzasz a to jest błąd, x3 miało 2 silniki (konstrukcje rozrządu) 2,0d jeden był dobry drugi gorszy który to został poprawiony . więc zanim coś napiszesz poczytaj
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."
Awatar użytkownika
peters
Sponsor 2013
Posty: 4295
Rejestracja: śr 21 lis, 2007 16:25

LPG w samochodzie

Post autor: peters »

Byc moze ten wadliwy jest z początku produkcji. I to miał na myśli autor tekstu. A ze fabryka poprawiła bo bojala sie o swoj tyłek. Artykuł był jakiś czas temu ale to nie znaczy ze nie ma w nim nawet deka prawdy. Teraz wszystko piszą co tylko ludzie testują.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.
Kupie pomke hamulcowa ze zbiorniczkie bez ABS od TDI.Stan idealny.
chemik211
Stary wyjadacz
Posty: 2525
Rejestracja: czw 16 lip, 2009 16:35

LPG w samochodzie

Post autor: chemik211 »

No właśnie i znów źle piszesz na początku były te dobre konstrukcje później wadliwe które to zostały poprawione i nie piszę tu z teori ale praktyki
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."
Awatar użytkownika
peters
Sponsor 2013
Posty: 4295
Rejestracja: śr 21 lis, 2007 16:25

LPG w samochodzie

Post autor: peters »

Znalazlem tak na szybkiego taki link http://moto.pl/MotoPL/56,88389,15735816 ... mw,,2.html
ale wczesniej pisali o modelu X3,ze wystepowal silnik 2,0D a teraz mimo ze przelecialem wszystkie stronki nic nie znalazlem. Moze jest cenzura i wymazują aby ludzie spokojnie spali.
I jeszcze tu : http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/s ... ezne/ke1nf
cytat :Motor 2.0d jest konstrukcją własną BMW, która od debiutu w 1998 roku trafiła pod maskę większości modeli bawarskiego producenta. Dwulitrówkę BMW (M47) znajdziecie także pod maską Land Rovera. BMW: m.in. serie 1, 3, 5, a także X1 oraz X3; Land Rover: Freelander I.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.
Kupie pomke hamulcowa ze zbiorniczkie bez ABS od TDI.Stan idealny.
kat825
Stary wyjadacz
Posty: 690
Rejestracja: sob 06 mar, 2010 12:28

LPG w samochodzie

Post autor: kat825 »

Wszystkie silniki BMW 2.0d CR o mocach od 116 do 150 KM, o rozrządach z przodu są godne polecenia. Wiadomo mają pewne problemy i mankamenty, ale nie tak kosztowne jak silniki z nowszych-mocniejszych wersji z rozrządem znajdującym się od str ściany działowej.
W silniku 116Km (takiego posiadam) nie ma klapek w kolektorze ssącym, jest inna turbina, słabsze sprzęgło i skrzynia biegów 5 przekładniowa, ma jeszcze słabsze-mniej wydajne wtryski paliwa. W 150 są klapki w k.ssącym które lubią się urywać i wpadać do silnika=remont kapitalny silnika (zaślepiają te klapki specjalnymi korkami). 150 ma 6 biegów, wydajniejsza turbine i wtryskiwacze.

W mocniejszych wersjach, wersjach po FL o mocach 143 w zwyż (bez tych 116 KM i 150 KM) rozciąga się łańcuch rozrządu, i aby go wymienić trzeba wyjąć cały silnik z auta, a to się równa z wydatkami rzędu kilku tysięcy PLN (pow 5000)

PS. wcześniejsze silniki przed CR, czyli 136KM są awaryjne. Padają pompy wtryskowe te same co w Oplu 2.0/2.2 dti, ale to są dużo starsze generacyjnie silniki i mnije zaawansowane tech.
chemik211
Stary wyjadacz
Posty: 2525
Rejestracja: czw 16 lip, 2009 16:35

LPG w samochodzie

Post autor: chemik211 »

kat825 prawie prawdę piszesz ale muszę sprostować, czy padanie pomp wtryskowych co 200-250tys km . to aż taka wada naprawa max 2400zł i znów 200-250tyś do przejechania, co do klapek faktycznie wada , kupujesz zaślepki przekładasz do tego program pod ten mod aby było idealnie i się cieszymy, co do rozrządów w tych nowszych to głównym winowajcą był napinacz i interwał olejowy, w nowszych konstrukcjach problem poprawiony,
Peters co do silników w landie to on jest tylko podobny bazujący faktycznie na bmw
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."
klisker
Zanim zapytasz - POSZUKAJ
Posty: 4
Rejestracja: czw 28 sty, 2021 09:02

Re: LPG w samochodzie

Post autor: klisker »

Wypowie się ktoś na temat polskich producentów instalacji LPG, warto szukać i się w to pakować?
Awatar użytkownika
4transporter
owner
owner
Posty: 2009
Rejestracja: pt 08 lut, 2008 23:01

Re: LPG w samochodzie

Post autor: 4transporter »

Gdybym miał montować w swoim to wolę dołożyć i mieć BRC , wydaje mi się że lepiej chodzi niż STAG .
Admin
ODPOWIEDZ

Wróć do „Dyskusje o busach i motoryzacji...”