Vw LT35 2.8TDI 158KM słabe wspomaganie.

Moderatorzy: wojjan, chemik211

Kostekvw
Zanim zapytasz - POSZUKAJ
Posty: 7
Rejestracja: śr 18 sie, 2010 14:52

Vw LT35 2.8TDI 158KM słabe wspomaganie.

Post autor: Kostekvw » sob 11 lis, 2017 19:24

Witam! Jestem posiadaczem Vw Lt 35 2.8TDI 158KM. Mam problem ze wspomaganiem. Strasznie opornie chodzi. Pompa jest sprawna, nowy płyn a mimo to nie działa poprawnie. Co zrobić by wspomaganie działało poprawnie?

chemik211
Stary wyjadacz
Posty: 2525
Rejestracja: czw 16 lip, 2009 16:35

Vw LT35 2.8TDI 158KM słabe wspomaganie.

Post autor: chemik211 » ndz 12 lis, 2017 16:05

Przekładnia do sprawdzenia czy nie wytarta na główce tam gdzie są sekcje, jeśli tam będzie przepuszczać między sekcjami płyn to jest słabe wspomaganie i przekładnia nadaje się do tulejowania
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."

Kostekvw
Zanim zapytasz - POSZUKAJ
Posty: 7
Rejestracja: śr 18 sie, 2010 14:52

Re: Vw LT35 2.8TDI 158KM słabe wspomaganie.

Post autor: Kostekvw » pn 12 lis, 2018 21:04

Pompę wspomagania ponownie dałem do sprawdzenia i jest ok (maszyna pokazuje 100bar). Dałem również maglownicę do regeneracji i... nic. Nowy zalany płyn, węże zostały sprawdzone pod względem szczelności i przepływu, wyczyszczony cały układ ze zbiorniczkiem włącznie oraz i nadal nic. Czy ktoś miał taki beznadziejny przypadek jak ja. Pompa jest na kole zębatym a nie na pasku. Ogólnie czuć na obrotach silnika że pompa chodzi ,ale wspomagania nie ma. Wydałem już mnóstwo kasy na sprawdzanie i nie ma efektu. Proszę o pomoc

chudy005
Bywalec
Posty: 56
Rejestracja: śr 05 lis, 2008 10:09

Re: Vw LT35 2.8TDI 158KM słabe wspomaganie.

Post autor: chudy005 » sob 14 wrz, 2019 15:33

Ostatnio oddałem maglownice do regeneracji, bo właśnie ciężko chodziła (koszt 500zł) ale wycieków nie miała, od LT 28 2.5tdi (anj) na pasku, i niestety po zabiegu efekt pozostał ten sam, dalej ciężko chodzi, były dwie pompy zmienione. i była założona inna maglownica i na niej chodziło lekko, ale miała przycinki podczas kręcenia, podejrzewam że w obu przypadkach problem jest w rozdzielaczu. Lepiej było kupić nowy zamiennik za 850zł i byłby spokój, bo regeneracje pozostawiają wiele do życzenia.
Nie śpiesz się...bo...lepiej stracić minutę z życia, niż życie w minutę...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diesel”